Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper den slosskampen som kommer mellom Aizen og Ichigo vil ha same tema som slosskampen mellom Ichigo og Byakuya, Ichigo er fast bestemt på å vise Aizen at det er alltid noen som er sterkere.

Kampens forløp:

 

Aizen: Bankai

kampen er fremdeles i Ichigos favør

Aizen: Bankai lvl 2

kampen tipper over til Aizens favør

Aizen sier "gi opp Ichigo, du er for svak for meg"

Ichigo: "This is my finger and this is my mask"

 

- D.J.

Lenke til kommentar

Vel, man har vel en ubevisst forhåpning om at nivået vil ta seg opp igjen. Det, og at man vil se hvordan historien ender. Hvis Kubo Tite klarer å få til noe originalt de siste kapitlene, så flott, men for min del har serien allerede tapt seg hensides berging. Soul Society får 9/10, designet på espada får 9/10, Bount Arc får 8/10, filmene får 7/10, utførelsen av alt annet får 6/10.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Vel, man har vel en ubevisst forhåpning om at nivået vil ta seg opp igjen. Det, og at man vil se hvordan historien ender. Hvis Kubo Tite klarer å få til noe originalt de siste kapitlene, så flott, men for min del har serien allerede tapt seg hensides berging. Soul Society får 9/10, designet på espada får 9/10, Bount Arc får 8/10, filmene får 7/10, utførelsen av alt annet får 6/10.

Personlig synes jeg første arc var helt grei, ikke noe spesielt, men ikke dårlig i det hele tatt. Helt fin balanse, og en grei intro. Soul Society arcen derimot var helt fantastisk. Bra gjennomført, bra karakterer og bra balanse generelt.

Bount arc var dårlig, men det var jo anime og ikke manga så...

Hollow arcen var grei, men litt irriterende og Karakura kampen var heller dårlig. Men som Kenichi sier, det har tatt seg opp nå på slutten. Var fett når Urahara kom.

Lenke til kommentar

Tror ikke du burde prøve å lete etter noen twist eller noe dypt i det hele tatt. Dette kapittelet var lavere enn det laveste lavmål. "Is this all you got?"... hadde jeg bare hatt telling på hvor mange ganger noe slikt har blitt sagt i Bleach eller en shounen generelt. At den kommer i en så stor kamp, er nesten til å spy av.

 

Unnskyld at jeg er så negativ, er bare forferdelig lei av å se hvor dårlig en av mine tidligere favoritter har blitt.

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...