Gå til innhold

Bleach Manga [Spoileradvarsel!]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*sigh* Og jeg som trodde at sistekampen kanskje kunne bli bra >.>

 

men ihvertfall fikk vi se hvordan faren til Ichigo mistet kreftene sine(min teori er at han har brukt final getsuga tenshou og derfor mistet han kreftene sine, litt som den hanske greia Quincyene brukte).

 

R.I.P.

Bleach

It was average

Became Awesome

Then it went downhills

Never to look up again

Lenke til kommentar

*sigh* Og jeg som trodde at sistekampen kanskje kunne bli bra >.>

 

men ihvertfall fikk vi se hvordan faren til Ichigo mistet kreftene sine(min teori er at han har brukt final getsuga tenshou og derfor mistet han kreftene sine, litt som den hanske greia Quincyene brukte).

 

R.I.P.

Bleach

It was average

Became Awesome

Then it went downhills

Never to look up again

Takk for at alle ikke har den samme meningen, og heldigvis ender det som det gjør. Det ville vært sinnsvakt om Ichigo fikk beholde kjempekreftene som han fikk (selv om de kreftene hadde en skikkelig akilleshel). Vi kan bare spekulere i om det var slik Ichigos far mistet kreftene sine foreløpig selv om det er en ganske så logisk grunn. Vi får nok vite hvorfor han mistet de.

 

Bleach er ikke slutt ennå:

Hva har Mayuri planlagt angående det han fant i kjelleren til Szayel.

Hvordan kan Ichigo få tilbake krefene sine for å stå imot Mayuri sitt løfte om å få svi når Ichigo ertet ham når han dro til FKT.

osv.

 

- D.J.

Lenke til kommentar

Ichigo sa: "Prisen for å bruke Final var å miste kreftene mine."

Isshin... Ikke Ichigo. Isshin har ikke mistet kreftene sine.

Poenget er at det var jo Isshin som nevnte/foreslo "the final getsuga" til Ichigo.

Som igjen da sier at han (Isshin) har brukt/vet om dette trikset fra tidligere og

mistet kreftene sine når han brukte det.

Eller så har han ikke brukt det, men vet om trikset og vil at Ichigo skal

miste kreftene sine (men dette høres litt såpeopera aktig ut)=P

Endret av Kenichi-san
Lenke til kommentar

Hvis dere går tilbake et par kapitteler til når Isshin og Ishida sin far setter seg ned og prater, så sier Ishida sin far til Isshin "I see that you have gotten your powers back."(ikke ta dette ordrett) noe som antydet at Isshin mistet dem en gang i tiden. Isshin svarte også noe som bekreftet at han mistet dem noe om at han var 'overrasket' da han oppdaget at han hadde fått dem tilbake.

Lenke til kommentar

Tja, godt bruk av fremmedord i binktopia sin oversettelse. Ikke for høy kvalitet, men ganske bra.

 

A linchpin, also spelled linch pin, lynchpin, or lynch pin, is a fastener used to prevent a wheel or other rotating part from sliding off the axle it is riding on.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lynchpin

 

Og vi har fått vite mer om nok en kosmosisk "horror" i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...