Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Kanskje han ønsker serien på disk? Fikk jo trossalt den første på tilbud. Netflix har en serien bare tilgjengelig på begrenset tid, om han ønsker å se serien igjen om et eller to år så har han jo ikke den muligheten på Netflix om ikke de fornyer avtalen med leverandørene/produksjonselskapene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å se på Louie gjennom netflix nylig. Episode 5, sesong 1 må være noe av det morsomste jeg har sett på TV. Når de sitter i flyet og det begynner med litt turbulens før alle tror at flyet skal kræsje, herregud jeg DØR. Det virker så realistisk også, akkurat sånn jeg kan se for meg at folk reagerer når de er i en "nesten farlig situasjon"; man kan ikke miste alle sosiale hemninger før man er heeelt sikker på at man kommer til å dø.

 

edit: Og så klart måten Louie og han fyren han satt ved helt casual sier hade til hverandre etter å vært gjennom en life/death experience sammen.

 

3e5ee971b73521391ee66d238a647f79.png

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Jeg likte Orange godt. Humoren treffer ikke alltid, men den gjør mye bra for det. Synes Taylor Schilling gjør en ganske stødig hovedrolle. Også en del av birollene jeg liker. Michael Harney er en favoritt (digga han både i Weeds og Deadwood), sammen med Natasha Lyonne, Pablo Schreiber og hun som spillerTaystee. Ikke så fan av Jason Biggs på serien.

Lenke til kommentar

Darabont har ingenting med Under The Dome å gjøre.

 

Darabont er fullt opptatt med Lost Angles som kommer sent i år/tidlig neste år.

 

Ganske kul cast der så langt. Neal McDonough, Jefferey DeMunn, Jon Bernthal, Robert Knepper, Simon Pegg (i piloten), Ed Burns, Milo Ventimiglia, Ron Rifkin, Ernie Hudson o.s.v.

Lenke til kommentar

Begynte å se på Louie gjennom netflix nylig. Episode 5, sesong 1 må være noe av det morsomste jeg har sett på TV. Når de sitter i flyet og det begynner med litt turbulens før alle tror at flyet skal kræsje, herregud jeg DØR. Det virker så realistisk også, akkurat sånn jeg kan se for meg at folk reagerer når de er i en "nesten farlig situasjon"; man kan ikke miste alle sosiale hemninger før man er heeelt sikker på at man kommer til å dø.

 

edit: Og så klart måten Louie og han fyren han satt ved helt casual sier hade til hverandre etter å vært gjennom en life/death experience sammen.

 

3e5ee971b73521391ee66d238a647f79.png

 

Verdens beste komiserie i mine øyne. Sett alt 3 ganger nå. Helt ekstremt høyt nivå

 

Apropo Louie, noen som har sett Lucky Louie ?

Jeg har sett det, men jeg så det etter jeg hadde sett Chewed up og Shameless-specialene hans, da ble det liksom ikke så artig da jeg kunne alle vitsene fra før. Uansett artig å se så jævla drøyt materiale i sitcom-form, haha.

Endret av jimmy trap
Lenke til kommentar

Sjenert? Han har en humor på kanten ja, men vil ikke si at C.K. har den groveste humoren der ute akkurat. Ikke akkurat noe å være flau over at du ler av.

 

Aldri sett mer enn de to første episodene av The Trip (jeg trodde vel det var bare to episoder når jeg så dem for noen år siden). For en herlig serie, alltid likt Steve Coogan siden jeg så han på Curb/Tropic Thunder og Rob kan til tider være morsom på QI.

Lenke til kommentar

Sjenert? Han har en humor på kanten ja, men vil ikke si at C.K. har den groveste humoren der ute akkurat. Ikke akkurat noe å være flau over at du ler av.

 

Aldri sett mer enn de to første episodene av The Trip (jeg trodde vel det var bare to episoder når jeg så dem for noen år siden). For en herlig serie, alltid likt Steve Coogan siden jeg så han på Curb/Tropic Thunder og Rob kan til tider være morsom på QI.

 

Haha, please do tell om det finnes flere i samme gate, jeg har vært obsessed med Louie i to år nå og hørt alle podkastene fra Opie & Anthony hvor han er med osv, han er uten tvil en av de drøyeste jeg vet om. Ikke mange fedre som sitter å sir "Stab my daughthers in their cunts with cocks" og lignende sjuke ting. Elsker det. Så gjerne tips om flere :D

 

Kan nesten ikke se stand-up lengre etter jeg ble hekta på han, alt annet blir så dårlig i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...