Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styr unna Under The Dome hvis du ikke er veldig desperat etter en serie. Den er virkelig ikke verdt å få med seg hvis man ikke har sjekket ut serier som The Shield o.s.v.

 

Jeg ville ha anbefalt Sons of Anarchy, The Shield og Justifed til deg jimmy trap. Det burde passe ganske så bra med det du sier.

 

Takk! Har sett 4 sesonger med SoA, digger det. Skal sjekke ut The Shield & Justified :)

Lenke til kommentar

Uten The Shield og The Sopranos som boosta badguys i hovedrollen hadde vi kanskje aldri fått noe Breaking Bad. Profit starta det hele, men satte ikke i gang kruttet liksom det var de to førstnevnte.

 

Uansett hadde Profit vært lagd i dag hadde det vært på Emmy-bordet og sånt som Breaking Bad, Mad Men o.s.v. For sin tid var Profit bedre enn det meste på tv-skjermen.

Lenke til kommentar

Mulig forhandlinger på gang om en ny sesong av Arrested Development snart.

Var artikkel om Arrested Development i dagens D2 også, som følger med DN. Hurwitz avsluttet med å fortelle at de ønsket å gjøre noe mer med AD, men at han ikke visste helt hva det ble enda - men det skulle komme noe.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøvde meg på Breaking Bad her om dagen. Såg heile fyrste sesong samt to episodar av sesong 2 før eg gav opp. Herregud, for noko møl. Det vart for dumt, rett og slett. Minnar mest om den gongen eg sjekka ut Grey's Anatomy, dette var før serien vart vist i Noreg, og der spydde eg nesten. Må leggast til at eg kom rett frå The Wire, men likevel. Og til mi store forskrekking berre kryp denne serien høgare og høgare opp på lista over dei beste seriane. Kva er det med folk?

 

Prøver du utelukkende å provosere siden du poster dette både her og i BB-tråden? Hva synes du gjør det til en så dårlig serie?

Endret av Henrik B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...