Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på Fix Feet Under for noen år siden, men datt av rimelig fort. Kanskje jeg burde prøve igjen. Serien blir jo skrytt opp i skyene over alt.

 

Den er treig i periodar. Men antakeleg den beste serien som er laga når det gjeld rein drama. For den som liker denslags spesielt, men også for dei fleste andre, dog ikkje alle.

Lenke til kommentar

Prøver du utelukkende å provosere siden du poster dette både her og i BB-tråden? Hva synes du gjør det til en så dårlig serie?

 

Eg posta det er først sidan eg ikkje visste om at det fantes eit eige underforum for dei mest omdiskuterte seriane. Då eg fann ut det posta eg det i den aktuelle tråden.

 

Vel, det som var dråpen var alt som hadde med denne Tuco å gjera. Det finst ikkje ord for å skildra kor idiotisk det som skjedde med han involvert var. Og då ikkje minst hovudpersonen i dei scenane. Og denne Jesse er ikkje betre. Elles var det lettvinte løysingar heile tida. For enkelt, lite truverdig. Mest som sesong 2 av Prison Break, som eg gav opp etter episode 9.

Lenke til kommentar

Bad Samaritans er ikke noe gøy, synes jeg.

 

 

Sesong 3 av The Killing er en forbedring fra den elendige sesong 2, hadde det ikke vært for at jeg så hele sesong 2 i et og hadde ferie da jeg så den i fjor så hadde jeg stoppet etter de første episodene i sesongen.

 

Men de gjør noe helt annet i sesong 3 som fungerer, og Peter Saarsgaard spesielt gjør en veldig interessant rolle, samtidig som Joel Kinnaman gjør en god nok rolle. Kan bli bedre sesong enn selv sesong 1 dette her, ser ut slik.

 

Alle episodene som er gått i USA så langt er ute på norske Netflix. De legger ut ny episode på dagen hver mandag etter at episodene har gått natt til mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...