Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så piloten på jobb inatt, virket helt greit for det trøtte trynet mitt. Er kommet to episoder ja, tenkte se andre episoden på jobb inatt med mindre jeg ser 5-6 episoder med Tudors på rad.

 

Så episode 2 nå, blir nok ett fast innslag hjemme i stuen/på jobb. Det blir vel bare en sesong? Er basert på en roman på 1000ish sider, iallefall. Leser ikke så mye Stephen King.

Lenke til kommentar

Haha, Pacific Blue, så gode minner, men så forferdelig dårlig det er...

Noen ting passer vel best som minner, men introen er vel verdt det! :D

Pffft, beste serien. Ever...

Jeg prøver heller å se på Pacific Blue som festlig mimring nå for tiden, bli jo uansett topp sommerstemning uansett hvor man er når det ruller en episode på skjermen.

Lenke til kommentar

Originalen dabbet veldig av etter sesong 2 hvor serien fjernet noen karakterer som jeg synes var kjernen til serien i starten. For å si det sånn så blir det litt som Rema 1000 uten grønnsaksdisken eller frysedisken, eller HBO-tjeneste uten Deadwood og Oz.

 

Jeg likte starten til den britiske (men den amerikanske var et hakk bedre), men etter sesong 2 så var jeg ikke særlig interessert i serien mer. Amerikanske utgaven gjør ting så jeg har interesse hele tiden, selv om interessen ikke alltid er på topp.

 

Jeg ville uansett gått for amerikanske utgaven. Og det ser ikke ut som jeg er den eneste på det :)

Lenke til kommentar

På den fjerde episoden av Mad Men sesong 6 nå. Er ærlig talt skuffa, spesielt etter fjorårets og året før der sine sesonger som begge var fenomenale. Er noe som mangler, men allikevel noe nytt jeg liker så det er positivt. Får bare tenke over sesongen i sin helhet når jeg blir ferdig med den neste uke. Uansett positiv til alt som bringer inn James Wolk i en serie.

Lenke til kommentar

Så episode 2 nå, blir nok ett fast innslag hjemme i stuen/på jobb. Det blir vel bare en sesong? Er basert på en roman på 1000ish sider, iallefall. Leser ikke så mye Stephen King.

Ja, tvert myndighetene eller innbyggerne finner ut hvordan domen kan fjernes, er jo poenget med serien ferdig også. Sett første episode nå, tror jeg avventer å se de neste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...