Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

Til og med CSI var bedre enn Vegas.

Seriøst? vegas var en veldig bra serie som ikke fikk en sjanse, hele konseptet med 60 talls mafia og sheriff syns jeg passet veldig bra sammen, er veldig lenge siden sist gang jeg så alle episodene av en ny serie:) typisk at dette skjer med alle de gode seriene... Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Vegas var som å se CSI på 60-tallet. Bare kjedeligere, ingen særlig gode karakterer som CSI tiltross for være en mediåker serie har hatt noen av (både William Petersen, Liev Schreiber og Ted Danson f. eks sin karakterer).

csi var veldig bra før men etter grissom forlot har serien rett og slett bare blitt kjedelig, ser mye heller på criminal minds eller vilket som helst krim serie enn csi, vegas var bra fordi det ga oss innsyn i hvordan 60 tallet var, første episodene var litt kjedelig men det ble bedre etterhvert som det utviklet seg for ikke å snakke om så hadde jo dennis quad og michael chiklis hovedrollen noe som gjorde rivaliseringen mellom dem bare mer episk og kult:)
Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett fast på CSI siden 2009-ish, men det jeg har sett Ted Danson gjør fremdeles en grei nok rolle på serien til at det overgår Criminal Minds med en milestein.

 

Ånei, det var mye tull i Vegas som gjorde at serien var rett og slett tullet. Hvis du tror det var 60-tallet så tar du innmarri feil. Se heller Mad Men, en serie som faktisk gir et godt innsyn i hvordan 60-tallet var.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg har ikke sett fast på CSI siden 2009-ish, men det jeg har sett Ted Danson gjør fremdeles en grei nok rolle på serien til at det overgår Criminal Minds med en milestein.

 

Ånei, det var mye tull i Vegas som gjorde at serien var rett og slett tullet. Hvis du tror det var 60-tallet så tar du innmarri feil. Se heller Mad Men, en serie som faktisk gir et godt innsyn i hvordan 60-tallet var.

Ja vell men jeg likte vegas og elsker criminal minds ihvertfall, til hver sin smak:)
Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk på Criminal Minds, men jeg har sett på siden S2 og det har blitt vane av det. Det er 40 minutter jeg kan tillate meg å slå av hjernen. :)

 

Jeg klarer ikke å se serien lengre av en eller annen grunn, sikkert fordi jeg ikke har tid så mye tv lengre så jeg må prioritere litt mer. Ettersom serien har 20+ episoder per sesong blir det litt for mye.

 

Har falt litt for Crossing Lines som er pretty much Criminal Minds i Europa med "Justice League of Europe". Liker konseptet med så mange forskjellige typer politifolk fra USA og England til Tyskland og Frankrike i en gruppe som drar over land for å jakte ned seriemordere. Det gjør karakterene litt mer interessante enn en typisk crime drama procedural, spesielt når William Fitchner, Jaqen H'ghar, Donald Sutherland og sånt er med i rollene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Får vel se en episode eln før jeg setter meg en mening.

Har info om hva som skal skje i sesong 11 som jeg er sikker på vil gjøre serien interresant igjen men vil ikke spoile for andre her, har ikke set serien siden sesong 8
Lenke til kommentar

Har info om hva som skal skje i sesong 11 som jeg er sikker på vil gjøre serien interresant igjen men vil ikke spoile for andre her, har ikke set serien siden sesong 8

Har sett sesong 8 og hvis du liker hva Rose og Charlie driver med så se den, er ikke mange episodene. :p

 

Skal se om jeg får sett iværtfall noen episoder av season 9 nu.

Lenke til kommentar

Kan vi ta diskusjonen en annen retning, muligens vekk fra alle disse - i beste fall - høyst middelmådige tv-seriene, og snakke om noe annet?

 

Hva synes folk her om Rectify og Orange Is the New Black? Jeg begynner med førstnevnte i kveld.

 

Haha. Debatt-dreper.

 

Du vet hva jeg mener om disse. Det er jo jeg som ba deg se spesielt Rectify. Orange is The New Black er btw den beste originalen fra Netflix så langt, eller kanskje veldig likt med Orange. Litt bedre enn House of Cards generelt, selv om ingenting av Orange is The New Black slår de to første episodene av House of Cards daffer HoC seg av veldig midt i. Orange holder seg ganske bra i episodene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Den er diskutert her tidligere. Konsensusen er vel at den ikke er noe særlig å hoppe i været for, noe jeg er enig i. Men jeg ser nå på, er et par gode skuespillere med (da særlig Hank fra BB).

å så ikke det, jeg syns det er en spennende serie, lurer på hvem som plasserte kapselen der?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...