Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller se bedre serier med likheter som Angel og Buffy.

 

Grimm fikk meg til å angre på tiden jeg brukte på serien. Hovedskuespiller som kunne vært plukket ut av katalogen til et canadisk modellbyrå. Eneste interessante er nesten Selias Weir Mitchell, og han har bare en birolle på serien.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Anbefaler touch eller criminal minds til dere som liker spenning og action

også serier som frustrerte fruer og smallville er verdt å ta en kikk på:)

Lenke til kommentar

Virker som Sopranos anbefales, kommer nok til å se på det så fort jeg blir ferdig med sesong 2 av Prison Break.

 

Jeg er halvveis i sesong 1 av Sopranos. Kan virkelig anbefales. Den kan virke litt treg i begynnelsen, dvs. de to første episodene av sesong 1. Men den tar seg opp etterhvert, men ikke forvendt veldig mye action til å begynne med. Den er jo kåret til den best skrevne TV-serien gjennom tidene så absolutt hvert å få med seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er halvveis i sesong 1 av Sopranos. Kan virkelig anbefales. Den kan virke litt treg i begynnelsen, dvs. de to første episodene av sesong 1. Men den tar seg opp etterhvert, men ikke forvendt veldig mye action til å begynne med. Den er jo kåret til den best skrevne TV-serien gjennom tidene så absolutt hvert å få med seg.

Serien er jo vell enda mer populær nå som hovedskuepilleren er død, rip):

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Eller se bedre serier med likheter som Angel og Buffy.

 

Grimm fikk meg til å angre på tiden jeg brukte på serien. Hovedskuespiller som kunne vært plukket ut av katalogen til et canadisk modellbyrå. Eneste interessante er nesten Selias Weir Mitchell, og han har bare en birolle på serien.

 

Jeg vil ikke si meg enig i det. Mitchells rolle er viktig for å gi oss ett innblikk i Wesen-verdenen. Nå skal det sies at hovedhistorien i serien fortelles med flere episoders mellomrom, så man må følge med helt fra begynnelsen. Men jeg ser gjerne at Nick får litt mer motstand enn hva han har fått til nå, jeg synes han vinner mange av slosskampene for lett.

 

Når det gjelder David Giuntoli så synes jeg har gjør en bra jobb som Nick Burkhardt, utsene er i seg selv en helt annen sak.

 

Lol:) vist jeg ser hannibal baklengs

 

Serien er jo vell enda mer populær nå som hovedskuepilleren er død, rip):

 

Ja, salget av serien økte etter at James Gandofini gikk bort så alt for tidlig.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg vil ikke si meg enig i det. Mitchells rolle er viktig for å gi oss ett innblikk i Wesen-verdenen. Nå skal det sies at hovedhistorien i serien fortelles med flere episoders mellomrom, så man må følge med helt fra begynnelsen. Men jeg ser gjerne at Nick får litt mer motstand enn hva han har fått til nå, jeg synes han vinner mange av slosskampene for lett.

 

Når det gjelder David Giuntoli så synes jeg har gjør en bra jobb som Nick Burkhardt, utsene er i seg selv en helt annen sak.

 

 

 

Ja, salget av serien økte etter at James Gandofini gikk bort så alt for tidlig.

synd de aldri fikk lagd en sopranos film for fansen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Criminal minds er en gøy serie det. Det finnes gode serier i denne sjangeren, selvom CSI har ødelagt for alle de andre.

Heldigvis så er det bare 1 csi serien igjen nå, forhåpentligvis tar den dagen etter 2013-2014 sesongen er ferdig:)

Lenke til kommentar

Eller se bedre serier med likheter som Angel og Buffy.

 

Grimm fikk meg til å angre på tiden jeg brukte på serien. Hovedskuespiller som kunne vært plukket ut av katalogen til et canadisk modellbyrå. Eneste interessante er nesten Selias Weir Mitchell, og han har bare en birolle på serien.

 

Synes det er litt morsomt at du nevner Angel og Buffy i en diskusjon om Grimm. Disse tre seriene har nemlig en fellesnevner: David Greenwalt, enten som co-executive producer, co-creator, manusforfatter eller ressiør. :)

Lenke til kommentar

Begynte på en ny gjennomgang av Sherlock i går sammen med familien, tror det er første gang siden Castle at moren min har spurt om vi skulle se en til episode når episode 1 var over. Gleder meg som en unge til sesong 3 nå.

 

Som forsåvidt er ganske imponerende mtp hvor lenge en episode varer også! Knall serie.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er så lei av alle de der seriene. Ugg, holder meg borte.

Ja uff meg også, skjønner ikke hvorfor de fornyer csi hvert eneste år mens andre nye serier som er gode blir kanselert etter en sesong, de viste akkurat en skikkelig god 60 talls serie kalt vegas som ble kanselert mens serier som csi og glee blir fornyet

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...