Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende med ingen nominasjoner til The Americans.

 

Emila Clarke for Game of Thrones istedenfor Michelle Fairley. Hmm..

 

Bra at Netflix kom på banen. Men lite anerkjennelse for Arrested Development. House of Cards ble historisk.

 

Jonathan Banks for Breaking Bad :w00t:

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Haha, please do tell om det finnes flere i samme gate, jeg har vært obsessed med Louie i to år nå og hørt alle podkastene fra Opie & Anthony hvor han er med osv, han er uten tvil en av de drøyeste jeg vet om. Ikke mange fedre som sitter å sir "Stab my daughthers in their cunts with cocks" og lignende sjuke ting. Elsker det. Så gjerne tips om flere :D

 

Kan nesten ikke se stand-up lengre etter jeg ble hekta på han, alt annet blir så dårlig i forhold.

 

Frankie Boyle.

Lenke til kommentar

Top of The Lake var flott serie også, pluss at den var sammenproduksjon mellom BBC og Sundance. Rectify var alene Sundance. Men Rectify fortjente ihvertfall for Aden Young.

 

Sons of Anarchy ble som forventet snubba for nominasjoner. Men Kurt Sutter fucka jo litt med vilje, og sendte inn bare scener med Walton Goggins i drag.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Justified er uten tvil en av de beste seriene på tv akkurat nå.

 

Må sees hvis du liker bra skuespill, bra story, bra regi og bra karakterer.

 

Det er et show som er smartere enn det meste på tv-skjermen. Det er et show som prøver å gjøre noe nytt hver sesong. Morsomt når det passer. Alt etter sesong 1 er absolutt noe av det beste på tv. Sesong 4 må være en av best skrevet sesongene i sin helhet av hvilke som helst dramaserier de siste årene, spesielt på grunn av en gyllen dialog skrevet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...