Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns siste sesong nå av Dexter var elendig ca hele sesongen, så kjedelig at jeg la den bort i en lang periode før den ble sett ferdig. Det er på tide å gi seg nå, så avslutning sesongen bør bli jævlig bra.

 

Nok er nok.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det er litt pussig, men bra på en måte, hvor forskjellig man oppfatter ting.. Jeg har elsket hver eneste episode og sesong av Dexter og The Walking Dead, mens jeg rister hodet av enda en sesong av 24, en kjempe av en serie som jeg synes burde ha sluttet etter sesng 3.. Mange her mener helt motsatt! :) Pussig, og samtidig bra for mangfoldet! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I hvilken sesong av Dexter var det Adama som var skurk? Det var der jeg datt av. Og er det egentlig noen grunn til å se mer?

Det var sesong 6, som var ganske elendig. Sesong 7 hadde en bra start og selv om den tapte seg litt etterhvert, så var den bedre enn både sesong 5 og 6 i mine øyne.

Endret av Suburbian Hero
Lenke til kommentar

Jeg rister også mye på hodet, men det er av serier som Dexter, The Walking Dead, The Bold and the Beautiful, Home and Away, Days of our Lives, How I Met Your Mother, Big Bang Theory osv.

 

Heia.

 

Lurer på hvorfor du skriver "serier som". Akkurat som om det er en fellesnevner for de seriene du listet som du ikke liker.

Lenke til kommentar

Det var sesong 6, som var ganske elendig. Sesong 7 hadde en bra start og selv om den tapte seg litt etterhvert, så var den bedre enn både sesong 5 og 6 i mine øyne.

Tror litt av grunnen til at jeg ikke gadd mer var at det skjedde så lite i sesong 5, ingenting endret seg, selv om de teaset veldig i løpet av sesongen.
Lenke til kommentar

Tror litt av grunnen til at jeg ikke gadd mer var at det skjedde så lite i sesong 5, ingenting endret seg, selv om de teaset veldig i løpet av sesongen.

Jepp, helt enig med deg. Dexter var aldri i reel fare i sesong fem, og det drepte mye av spenningen. Det var ingen fare for at han kom til å bli tatt, men slutten på sesong 6 endret på mye av dette. Hvis du vil se videre, så hopp til siste episode av sesong 6 og se sesong 7. Selv har jeg sett alle sesongene, og jeg vil se sesong åtte for å få med meg slutten når jeg har kommet så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...