Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med det synet vi så av det, garantert Luke Cage. Men J. August Richards fra Angel er den eneste skuespilleren som kan passe som karakteren (grunnet obvious reasons). Men han burde ha lagt på seg litt muskler (kanskje skuespilleren gjør det nå). Blir nok annonsert til recurring (gjesterolle over flere episoder) snart og.

 

Men litt synd at vi trolig ikke får noe Iron Fist og Luke Cage film da ettersom Iron Fist-film er i tidlig utvikling hos Marvel.

 

1231654-16_daredevil_509_02_super-e1337102362296.jpg

 

Coulson og Agent May (Ming-Na Wen) tror jeg blir badass i serien.

Lenke til kommentar

Morsomt, dette er året hvor Dexter og Breaking Bad (New Golden Age of TV) utgår.

 

Dette er også året hvor Arrested Development returnerer fra grava (og 24 annonseres tilbake, etter at Sutherland i dag skrev under avtale om en miniserie). Disse to inngår i den forrige tv-serie generasjonen.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke fascinasjonen til AD. Driver og ser på det nå og det er helt greit. Kommet meg nesten gjennom sesong 1. Gob og han andre broren irriterer meg grenseløst. Moren er til tider også ufattelig tåpelig. Mulig jeg har gått glipp av noe, men blir det forklart hvorfor de bor i et "model home"?

 

Ellers er det ok. Vekselsvis morsomme og kjedelige episoder. Episodene med Julia Louis-Dreyfus er de soleklart beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forstår virkelig ikke fascinasjonen til AD. Driver og ser på det nå og det er helt greit. Kommet meg nesten gjennom sesong 1. Gob og han andre broren irriterer meg grenseløst. Moren er til tider også ufattelig tåpelig. Mulig jeg har gått glipp av noe, men blir det forklart hvorfor de bor i et "model home"?

 

Ellers er det ok. Vekselsvis morsomme og kjedelige episoder. Episodene med Julia Louis-Dreyfus er de soleklart beste.

 

AD krever litt mer av seern enn andre komiserier. Mange skjulte vitser, running gags, referanser osv. Likte AD godt første gang jeg så det, men ble mye bedre andre gang jeg så det.

Lenke til kommentar

AD krever litt mer av seern enn andre komiserier. Mange skjulte vitser, running gags, referanser osv. Likte AD godt første gang jeg så det, men ble mye bedre andre gang jeg så det.

 

Det er litt som sitcom'ens svar på The Wire. Krever mye, men gir tilbake i mangfold. Første gang jeg så serien syntes jeg den var helt okey, det var ikke før ut mot sesong tre at jeg virkelig begynte å se akkurat hvor fantastisk gjennomtenkt hele serien er, og jo mer de spiller på tidligere referanser jo mer lo jeg. Når jeg så serien siden ble jeg helt solgt. Hysterisk morsom og genial fra første sekund. Hadde nylig min siste gjennomgang før neste sesong, og jeg kan med det sanne si at jeg ikke kan peke ut en middelmådig episode. Det er bare helt knall, hele serien.

 

Andre opplever det kanskje annerledes, men jeg trengte tid for å sette pris på Arrested Development.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...