Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Har begynt på sesong to av girls, meget positivt overrasket.Tenker på og begynne med hanibal om ikke så lenge, selv om det er en del negativ kritikk.

Lenke til kommentar

Noen som har fulgt med på Arrow og kan si hva de synes?

Trenger en god serie nå som eksamensperioden snart starter : P

 

Ferdig med Person of Interest, og må si jeg digger serien. Gleder meg til sesong 3 : D andre som følger med på den?

Lenke til kommentar

Noen som har fulgt med på Arrow og kan si hva de synes?

Trenger en god serie nå som eksamensperioden snart starter : P

Arrow er veldig bra synes jeg. Gleder meg til hver episode. Det har også vært jevn kvalitet over sesongen. Sesongfinalen er neste uke!

Lenke til kommentar

Mulig, men jeg stoler ikke på folkene her inne når det kommer til filmer og serier. Finnes noen unntak, da. Folk liker jo sånn ca. alt her, jo. Dexter er tidenes serie, How I Met Your Mother er kjempebra og Big Bang Theory er hysterisk morsomt. Mmmmmh, jaok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes Hannibal er den beste serien til Fuller, men jeg er visst bare en dumming ifølge Thommesen nå.

 

Men Rectify, er årets nye serie så langt for min del.

 

The Americans etter, så House of Cards.

 

Folk har forskjellige meninger, tror jeg.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg elsker Wonderfalls og, men Hannibal det gjør en seriemorder-"sjangeren" som nesten er blitt latterliggjort i altfor lang tid nå til noe virkelig kvalitets-tv. Så om Hannibal ikke høres ut som Antony Hopkins, og heller er mer sann til bøkene. Så om Hannibal ikke er Antony Hopkins, jeg elsker Mikkelsens Hannibal <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...