Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Hvorfor bry deg om tiden det kommer ut i USA? Det kommer ut i 9-10 tiden i morgen.

 

(Netflix Norge har allerede bekreftet klokka 9, og ettersom dette er en "original" serie for Netflix så kommer den nok ut da og)

 

Takker for svar.

Du spør litt spydig hvorfor jeg bryr meg om når det kommer ut i USA, samtidig som du skriver at alle får det samtidig. Og det var akkurat det jeg lurte på, om brukere rundt om i verden fikk tilgang ved midnatt lokal tid, eller om alle fikk det samtidig. Og da er det selvfølgelig USA som bestemmer tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arrow har omtrent like bra drama som The Walking Dead, men actionscenene er gøy og kvaliteten holder seg jevnt over. Det du får i de første fem episodene, vil du få i de neste tyve, så kan nok bli veldig repetitivt om du ser alt på en gang, men ser du en episode i uka er det en helt grei actionserie.

 

Nå skal jeg se litt Arrested Development sesong 4! Woop!

Lenke til kommentar

Så Bullet In The Head i går, tilfeldigvis med både Triple A (Adewale Akinnuoye-Agbaje) og Jon Seda (som spilte Dino Ortolani i sesong 1). Det som er morsomt med Oz er at skuespillerne derfra er å se på tv-skjermen hele tiden, nesten. Nå var det ganske stor cast på Oz, men den var også veldig variert som funket bra med serien.

 

Mye cameos/små gjesteroller så langt i Arrested Development sesong 4. Dan Harmon som skapte Community er med i episode 2 i et lite øyeblikk.

Lenke til kommentar

Gleder meg til Arrested Development!

 

Jeg har et spørsmål. Hva heter komiserien hvor det blant annet er en dverg med? Jeg husker en scene som jeg så på Youtube for en stund siden, hvor han skulle finne noen som mobbet han på internett eller noe lignende, og så viste det seg at det var en fysisk utviklingshemmet person i rullestol.

 

Life's Too Short.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bjGL-8qzJUA

Endret av Dofty
Lenke til kommentar

Da har jeg ordnet meg Hulu Plus og Amazon Instant Video-kontoer, i tillegg til at jeg har amerikansk netflix.

Blir et lite eksperiment for å se om det går an å klare seg med bare streamingtjenester.

 

Er det noen andre her inne som abonnerer på Hulu eller Amazon? Førsteinntrykkene av Hulu er at det er mye nytt der, men ekstremt få serier som har et komplett bibliotek. Ofte er det bare 5-6 episoder av en serie, men de er til gjengjeld helt nye virker det som.

 

Husker det var noen av dere som linket til en side/tjeneste man kunne bruke for å sjekke hva som er tilgjengelig til enhver tid på tvers av plattformene. Noen som har linken?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...