Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Trenger en ny tv-serie nå. Den siste tiden har jeg både sett Nikita og Arrow og likt dem veldig godt. Er det noen som har noen anbefalinger som kan ligne litt på de to nevnte seriene?

 

Jeg er fan av både Nikita og Arrow, men synes ikke de er like bra som Person of Interest som mushi nevner. Andre actionserier å anbefale er 24, Homeland, The Unit, og Strike Back (særlig sesong 2-3).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knallbra førstesesong, kollapser totalt i andresesong. Just be prepared for it.

 

Jammen faen hadde du ikke rett. Er halvveis inn i andre sesong nå og faen for no' piss. Sliter med å komme meg ihjennom eisodene, faktisk. Nei, dette ble stusselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det jeg gleder meg mest til med S.H.I.E.L.D. er episodene etter piloten. Det er så mye de kan gjøre. Og Clark Gregg (Agent Coulson) teaser med at en uforventende karakter vil dukke opp i serien etter første episode (usikkert om det er en fra filmene, eller en ny som ikke har dukket opp på film enda).

 

Det er så mye bra S.H.I.E.L.D. kan gjøre uten dyre effekter. Og jeg elsker allerede Ming-Na Wen sin karakter, og Agent Coulson har vært den beste ikke-superkrefter karakteren i Marvel-filmene utenfor Tony Stark.

Lenke til kommentar

Litt mer info? Ha i bakhodet at jeg ikke får satt opp noe hjemme i Norge nå.

 

Da må du kjøpe ein proxy, ein som har norsk server.

 

Eg har ikkje brukt norske på år, så du får vente til noen andre kan svare på ka som er bra og ikkje bra.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med Friday Night Lights. Sesong 1-3 var utrolig bra, nummer 4 fortsatt god, men den siste var bare grei. Jeg har null interesse for amerikansk fotball, så det kom som en overraskelse at jeg likte den såpass. Første episoden av FNL var helt fantastisk.

 

Flere serier som dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...