Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter tips herfra startet jeg å se på Luther i helgen. Fantastisk! Tente at dette var en serie som faren min kunne tenke seg til jul, og spurte dama hans om hun kunne undersøke litt. En lang historie kort, det endte med at han så første sesong sammen med henne samme dag og det falt veldig i smak. Damn you Netflix. Tips til andre serier han kan like? Han har satt stor pris på GoT og The Wire.

Lenke til kommentar

Jeg synes Longmire er ganske mediåker, grei underholdning, men langt langt ifra noe i Justified-duren.

 

Sjekk ut heller The Shield, Terriers, Sons of Anarchy, Low Winter Sun (Mark Strong ftw), The Take, Luther f. eks når det kommer til noe "lignende" Justified. 3 siste er britiske, men de er litt gritty.

 

+ De Kakeshoma nevner.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Jeg synes Longmire er ganske mediåker, grei underholdning, men langt langt ifra noe i Justified-duren.

 

Sjekk ut heller The Shield, Terriers, Sons of Anarchy, Low Winter Sun (Mark Strong ftw), The Take, Luther f. eks når det kommer til noe "lignende" Justified. 3 siste er britiske, men de er litt gritty.

 

+ De Kakeshoma nevner.

Ser på SOA, Luther,Sherlock og har sett Terriers. Får gi Line of Duty og Low Winter Sun en sjanse i førsteomgang. Takk for tips, karer :)

Lenke til kommentar

Skrikinga til Cameron etter sesong 1 er nesten til å få vondt i hue av. Snakk om å gjøre en karakter om til en masete stor grinete diva.

 

Suburbian Hero: The Shield burde du virkelig gi en sjanse om du liker Justified. Ikke at de har så utrolig mye tilfelles utenom Walton Goggins i en sentral rolle. Er fra samme kanalen som sender SoA og Justified, og den er i grunn enda mer mørk/girtty. Michael Chiklis og Goggins har noen fantastiske roller i serien utover.

Lenke til kommentar

Suburbian Hero: The Shield burde du virkelig gi en sjanse om du liker Justified. Ikke at de har så utrolig mye tilfelles utenom Walton Goggins i en sentral rolle. Er fra samme kanalen som sender SoA og Justified, og den er i grunn enda mer mørk/girtty. Michael Chiklis og Goggins har noen fantastiske roller i serien utover.

Jeg har fått med meg litt av The Shield, så den ligger på must-see lista mi. Må bare få tak i den på DVD eller Blu-Ray, samme med The Wire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...