Gå til innhold

Serieprat - Generell diskusjon om/rundt serier. Bruk spoilertags


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å komme meg gjennom Stranger Things S3, det er mye bra, men den nesten konstante småkranglingen er veldig slitsom, blir til at man nesten misliker alle karakterene  :D 

 

Er det mye ekstra lav bass i lydsporet? Noen som har sub som yter bra under 20Hz her? Min sub går ned til rundt 25 Hz og leverer "normalt". Men har rumperistere som yter ned til 10Hz og disse jobber veldig mye og setter hele jævla stua i bevegelse  :omg:

Lenke til kommentar

Fikk endelig startet på Narcos: Mexico, men noe som plager meg litt er den "bloom"-effekten de har. Enten pga valg av glass på kamera eller noe filter lagt på, men det er ganske distraherende til tider. Får litt Glamour-følelse av det. Ellers virker serien veldig bra foreløpig!

 

Noen flere som har merket seg det samme?

Det ser ut som de har skutt det på noe vintage anamorphic-glass, for eksempel Hawk C eller lignende (som i og for seg ser helt fantastisk ut). Muligens med et black mist-filter på som gjør at det bloomer litt i kantene, kanskje også fremhevet i post. Enig i at den effekten er stygg.

Lenke til kommentar

Prøver å komme meg gjennom Stranger Things S3, det er mye bra, men den nesten konstante småkranglingen er veldig slitsom, blir til at man nesten misliker alle karakterene  :D

 

Det er en tendens i mange serier at karakterene skal være "sassy" og ha et sånt elsk-hat-forhold med masse vittige (eller ikke) sleivspark til hverandre.

Lenke til kommentar

Hvorfor vant Peter Dinklage emmy i år? For alle kommentarene om at Varys ikke har baller? 

Sikkert de vanlige korrupsjons-greiene. Samme som med Oscar-utdelingen. Finnes ingen logisk grunn til at Peter Dinklage burde vunnet i år. Han har vunnet tidligere år det får være nok for hans (veldig gode) prestasjon i GoT, men siste sesong fortjener kun søppelpriser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert de vanlige korrupsjons-greiene. Samme som med Oscar-utdelingen. Finnes ingen logisk grunn til at Peter Dinklage burde vunnet i år. Han har vunnet tidligere år det får være nok for hans (veldig gode) prestasjon i GoT, men siste sesong fortjener kun søppelpriser.

Blir vel litt som LOTR: rotk. Siste filmen, får alle prisene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...