Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Skjermen blir regnet som en av de beste (om ikke den beste av noen) i klassen sin. Dette er uavhengig av panel. Derimot blir gapet større dersom du får tak i ett S-panel.

8762041[/snapback]

Skjermen med C-panel som BeHardware testet var middelmådig. :thumbdown:

Så nei, det er ikke uavhengig av panel.

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var nettopp nede på ComputerCity og de bekreftet at de kun får inn S-paneler nå. Derfor går jeg for denne modellen :)

8790614[/snapback]

 

Når skulle de få inn disse ? Og når du får skjermen så kan du vel lage en post som bekrefter om det virkelig er s-panel etter at du har skjekket i service menyen også.

 

Edit: for er selvfølgelig veldig interisert selv om det sikkert ikke skulle være nødvendig og nevne på tross av at jeg ble sendt et c-panel fra mamoz, da går den rett i retur.

8796292[/snapback]

 

Dette viste seg å være feil. Var nede der igjen i dag i en annen forbindelse og tok en dobbeltsjekk med en annen selger - han forklarte at den andre selgeren måtte ha sagt feil. De har IKKE S-panel på ComputerCity, de har A-panel.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle kjøpe denne skjermen hos netshop for 2895,- (DEMO versjon) lønner det seg og helle kjøpe en ny fra ComputerCity for 2990,-? Hva er best av A og C panel, har lest en del sider, og fått inntrykk av at A er best av de to, men hva er så mye dårligere med C panel? (Vet S panel er best, men det er litt vannskelig og få tak i, eller finnes rett og slett ikke mer?) Sikkert flere som har spurt om dette, men jeg orker ikke lese igjennom alle sidene, siden jeg egentlig skal øve til franskeksamen i morgen :cry::thumbdown:

Lenke til kommentar
Jeg har denne skjerm, super fornøyd. Ingen klager på backlight.

 

Eneste bakdelen, 22" er for stort til dual-screen

8804074[/snapback]

 

 

For stort for dualscreen? Hva mener du? Jeg kjører dualscreen, med min gamle 17" riktignok, men funker supert.

 

Er bare ett spørsmål om penger og plass da selvfølgelig :p

Lenke til kommentar

Jeg får min i morgen tidlig. Bestillte sist lørdag. Håper jeg får S-panel =).

 

(Jada jada vet at folk sier det ikke er så stor forskjell, men vil ha S-panel :p)

 

Kommer til å poste i denne tråden, bilder personlig mening osv ettersom det fortsatt virker som det er interesse for denslags.

Lenke til kommentar

Jeg kjører og Dualscreen med 17"/22"Wide/20"Wide. Ser ikke helt hva som skal være problem med det.

 

Og etter jeg fikk erstatning for min elendige C-Panel så er jeg veldig fonøyd med den. Fikk A-Panel nå. Begge fra Computercity. Er ikke så mye baklys annet en litt i topp og bunn. Men er ikke noe en legger spesielt merke til.

Lenke til kommentar
Og etter jeg fikk erstatning for min elendige C-Panel så er jeg veldig fonøyd med den. Fikk A-Panel nå. Begge fra Computercity. Er ikke så mye baklys annet en litt i topp og bunn. Men er ikke noe en legger spesielt merke til.

8806495[/snapback]

 

Bra du ble fornøyd da ;) På tross av den terrorskjermen du fikk først :) Da har du sikkert samme opplegget som meg, knapt synlig baklys, legger ikke merke til det, med mindre man fokuserer på topp/bunn av skjermen. Er mest nederst hos meg.

Lenke til kommentar
Jeg får min i morgen tidlig. Bestillte sist lørdag. Håper jeg får S-panel =).

 

(Jada jada vet at folk sier det ikke er så stor forskjell, men vil ha S-panel :p)

 

Kommer til å poste i denne tråden, bilder personlig mening osv ettersom det fortsatt virker som det er interesse for denslags.

8806181[/snapback]

 

Hvor bestilte du fra ?

 

Jeg bestilte fra mamoz og skulle få s men fikk c, men etter å ha snakket med dem igjen så skal de vist faktisk ha s fra norek, var bare at jeg fikk fra en annen leverandør sa de. Sender i så fall min c i retur og skal si ifra hvis jeg mottar et s-panel av dem nå.

Endret av AllColer
Lenke til kommentar
Jeg får min i morgen tidlig. Bestillte sist lørdag. Håper jeg får S-panel =).

 

(Jada jada vet at folk sier det ikke er så stor forskjell, men vil ha S-panel :p)

 

Kommer til å poste i denne tråden, bilder personlig mening osv ettersom det fortsatt virker som det er interesse for denslags.

8806181[/snapback]

 

Hvor bestilte du fra ?

 

Jeg bestilte fra mamoz og skulle få s men fikk c, men etter å ha snakket med dem igjen så skal de vist faktisk ha s fra norek, var bare at jeg fikk fra en annen leverandør sa de. Sender i så fall min c i retur og skal si ifra hvis jeg mottar et s-panel av dem nå.

8812939[/snapback]

Jeg bestillte fra ComputerCity.no.

 

Fikk den i dag. Bilder vedlagt. Kjempefornøyd med skjermen :D

post-131222-1181310064_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Kan du ta noen flere bilder med ulike farger og svart på skjermen din, i mørkt og lyst rom....litt interessert i å vurdere baklyset....

8814629[/snapback]

Will do. Legger ut bilder ca kl 22.00 i kveld.

Hvis du kommer på noe mer du vil jeg skal ta bilde av så bare rediger posten din.

Lenke til kommentar
Jeg har også kjøpt denne skjermen i dag :D

 

Vil bare si med engang at den er verdt ALLE penga den koster og litt til.. Selv med c panel ;)

 

-Bountyhunter

8814994[/snapback]

 

 

Ta bilder du også da vel....med flere skjermfarger i mørkt og opplyst rom...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...