Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som det står flere steder i tråden er det flere som har opplevd dette. For meg bedret problemet seg og forsvant da jeg satte i gang vsync. Gi det en uke og se

8957738[/snapback]

 

Merkelig merkelig at dette er noe som kommer og går :S Har prøvd både med og uten v-sync, merker ingen forskjell umiddelbart.

Lenke til kommentar
Som det står flere steder i tråden er det flere som har opplevd dette. For meg bedret problemet seg og forsvant da jeg satte i gang vsync. Gi det en uke og se

8957738[/snapback]

 

Merkelig merkelig at dette er noe som kommer og går :S Har prøvd både med og uten v-sync, merker ingen forskjell umiddelbart.

8961110[/snapback]

 

 

Det kan fortsatt være Vsync som er løsningen. Men det er mulig at du som meg må inn i kontrollpanelet til skjermkortet. Selv har jeg 7900GTX og går inn i panelet og 3D-innstillinger. Det kan du tvinge enketprogrammer til å kjøre Vsync, som f.eks. spill. Det er ikke bestandig det hjelper å slå på Vsync bare i en spillmeny.....Jeg løste iallefall mitt tearing-problem på denne måten. Det er også skrevet om dette noen sider tilbake i tråden.

Lenke til kommentar
Kanskje de mest hardcore allerede har kjøpt skjermen :-)

8968111[/snapback]

 

Har jeg tenkt på, og de som var tidlig på kjøp knappen endte jo opp med s-panel også, har lurt på hvorfor jeg i allverden skulle bruke så lang tid på å bestille den her skjermen, vell uansett tenkte jeg kunne benytte angreretten jeg, har hatt skjermen i over 14 dager men den utvides jo til 3 månder hvis ikke det følger med angrerett skjema, bare det at jeg fikk angrerett skjema i e-mail, mener å ha lest at det ikke er gyldig, vet noen her noe om det forresten ?

Lenke til kommentar

Det teller med mindre du eksplisitt har sagt at du ikke ønsker å benytte e-kommunikasjon med selger

 

EDIT: Fant ingen bestemmelser som umiddelbart støttet dette synet, det jeg tenkte på var nok mer i markedsføringsøyemed. 14 dagers angrerett på deg, I say!

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Fikk min i dag,men den var ikke merket med noen bokstav på baksiden :hmm: .

Var også innom servicemeny,men kunne ikke finne ut hvilket panel jeg sitter med.

 

Hvordan finne ut hvilket panel jeg har? Eneste jeg kunne finne i servicemeny var

hvilken version jeg hadde. M-ME 22 W0BDA-1003

Lenke til kommentar
Fikk min i dag,men den var ikke merket med noen bokstav på baksiden :hmm: .

Var også innom servicemeny,men kunne ikke finne ut hvilket panel jeg sitter med.

 

Hvordan finne ut hvilket panel jeg har? Eneste jeg kunne finne i servicemeny var

hvilken version jeg hadde. M-ME 22 W0BDA-1003

8970940[/snapback]

 

 

Opplevde det samme for flere uker siden når jeg fikk min. Panelinfoet i menyen var fjernet! Min ble produsert i uke 17 fant jeg ut....men jeg har ikke greid å finne ut hvilket panel jeg har bare at jeg er godt fornøyd (vanskelig å få fargene helt perfekt da, men....)

Lenke til kommentar

Kom over noen ICC profiler til som er konfigurert med Spyder som jeg har lastet ned på nettet. Annbefaler at dere prøver en av dem.

 

Har satt min på Brightness 90

Contrast 75

Red 30

Green 45

Blue 50

 

Kan også nevne at jeg bruker ClearType tuning som gjør sitt til at skriften blir mere leselig i 1680x1050.

 

http://www.brywright.co.uk/misc/samsung226bw/

Endret av Robin B
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...