Gå til innhold

Samsung Syncmaster 226BW GLOSSY - noe å satse på?


Sharp

Anbefalte innlegg

Fikk en med S-Panel igår! (25/6.07) På computercity i sandvika!

Utstillings skjermen var en med s-panel. fikk 300kr avslag også, skjermen var like fin den.

Kjempe fornøyd altså. trodde aldri i verden jeg skulle finne en med s-panel så sent!

8948561[/snapback]

 

Samme måte som jeg fikk tak i min - utstillingseksemplar.. Litt suspekt praksis av butikkene egentlig.

 

mvh r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De skulle ha meg til å betale fullpris for den. fordi de da måtte åpne en ny eske, for å sette frem en ny skjerm.

Men det var noen riper på baksiden av foten, så jeg fikk 300kr avslag. de hadde åpnet 4esker for å sjekke panel i helga sa han ene som jobbet der. å da var det 1 c-panel å 3 som ikke var merket på baksiden!

Jeg sjekket for sikkerhets skyld service menyen på skjermen før jeg kjøpte den, å synes jeg var heldig.

 

venter bare på ny pc fra komplett nå. så er alt bare fryd å gammen!

Lenke til kommentar

Det er det som er selve lcd displayet i skjermen. Resten er ramme og elektronikk. Dette panelet lages av 3 produsenter. Noen mener farge og kontrast og hvor mye lys som lekker igjenom fra baklyset er mye bedre på s-panelet som er produsert av samsung selv.

 

Selv har jeg a-panel og svært fornøyd. Jeg mener det er minimale forskjeller, og det kan stort sett rettes med instillingene også. Ikke noe å bekymre seg over :)

Lenke til kommentar

Skjermen har fungert strålende i en uke nå (C-panel). La inn samsung magictune og det fungerte fint i flere dager. plutselig en dag står det bare 'magictune is unavailable' og "this computer does not support magictune". Huh? O_o

 

En annen ting som definitivt er mer plagsomt er at jeg plutselig har fått en slags tearing eller jagging eller hva man nå kaller det. Når jeg drar vinduer og slikt rundt i Vista (bruker nvidias siste whql drivere) så blir vinduene stygge. Blir hakkete liksom når vinduet er i bevegelse. Får ikke tatt screenshot av det. Samme problemed med både Basic og Aero.

 

Begge ting kom plutselig og ser ingen grunn til noen av tingene. :no:

Endret av jasco
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...