Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

8713767[/snapback]

Sang han fint? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8704310[/snapback]

Ingen som sier dere er dumme heller. Forresten ikke dere jeg nødvendigvis siktet til heller. Snakker mer generelt. :)

8707964[/snapback]

 

det var ikke deg jeg snakket til heller, var vel til Arinomi ^^

 

Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

 

Lykke til ;)

8713767[/snapback]

Hva med gitarspilling da? :D For jeg kan skrive under på at jeg synger bare bra i fylla.

8714348[/snapback]

 

 

Kan sikkert funke :p De fleste jentene som hører meg synge, liker det kjempegodt :p

 

Commando_Sondre: Jeg synger så fint atte ;)

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

8713767[/snapback]

Sang han fint? :p

8714384[/snapback]

 

Ja, han sang perfekt ;)

 

Nå snakker jeg ikke for alle jenter, men jeg ville syntes det var romantisk selv om sangstemmen ikke var fin. Det er tanken som teller, og at personen virkelig mener det den synger, er nok til å smelte en kvinnes hjerte. I hvert fall mitt. Derfor er det VIKTIG å velge en sang hvor man er enig i teksten, ellers blir det helt feil... ikke villed jenta!

Lenke til kommentar
Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

 

Lykke til ;)

8713767[/snapback]

Haha, hva om de ikke eier sangstamme. Huff, jeg ville ikke har blitt sunget for om fyren var seriøs og ikke eide sangstemme. Dessuten virker det litt stusselig.

 

Men for all del, sikkert kos :D

Lenke til kommentar

8713767[/snapback]

Haha, hva om de ikke eier sangstamme. Huff, jeg ville ikke har blitt sunget for om fyren var seriøs og ikke eide sangstemme. Dessuten virker det litt stusselig.

 

Men for all del, sikkert kos :D

8715047[/snapback]

 

Vel, det er selvsagt forskjellige meninger om det. Ikke sikkert alle jenter ville satt pris på sang heller, særlig tidlig i et forhold, da kan det virke for seriøst å synge "I love you" og mene det. (og enda verre er det om du IKKE mener det!)

 

Men som sagt Demille, jeg ville syntes det var romantisk selv om sangstemmen var helt på tur... Siden det er tanken som teller. :)

 

Og så hjelper det jo selvsagt hvis de som ikke har sangstemme synger (eller mimer, det kan også funke) mens sangen spilles. De fleste sangstemmer blir mye bedre med backup av melodien og den fine sangstemmen til personen som synger sangen :yes:

Endret av Teovina
Lenke til kommentar
Jenter vil ha en høy, mørk, muskuløs mann med stor tiss som kan spille gitar og synge, men det er ikke det de EGENTLIG blir tiltrukket av.

8714915[/snapback]

 

Nei, det er nok din perfekte oppskrift vi egentlig vil elsker!

8715782[/snapback]

 

:love:

 

Angående sang diskusjonen: Hadde en jente sunget en sang for meg (jente som jeg likte) hadde jeg nok blitt sjarmert i senk. Sangstemme eller ei. Så fremt det ikke er en kvalende sang, tatt rett ifra listepoplistenifrahelvete =/

 

At jeg skulle synge en sang for en jente, høres dog utrolig 'banalt', ut. I hvertfall med min mangel på tonefølelse.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Jenter vil ha en høy, mørk, muskuløs mann med stor tiss som kan spille gitar og synge, men det er ikke det de EGENTLIG blir tiltrukket av.

8714915[/snapback]

 

Nei, det er nok din perfekte oppskrift vi egentlig vil elsker!

8715782[/snapback]

 

Skal du begynne å gråte?

 

Maks ironi det der fra din side, men, JA. Kanskje ikke du, men jenter generelt.

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Ja, han sang perfekt ;)

 

Nå snakker jeg ikke for alle jenter, men jeg ville syntes det var romantisk selv om sangstemmen ikke var fin. Det er tanken som teller, og at personen virkelig mener det den synger, er nok til å smelte en kvinnes hjerte. I hvert fall mitt. Derfor er det VIKTIG å velge en sang hvor man er enig i teksten, ellers blir det helt feil... ikke villed jenta!

8714889[/snapback]

Kanskje jeg burde begynne å spille flere kjærlighetssanger på piano og prøve å synge til :p

Lenke til kommentar
Jeg har lært å ta Twingys råd med en pose salt :p

8718485[/snapback]

det sier du noe :!: tipse hans om å ikke stå en plass visst en jente ber deg om å stå der.

 

det har sin virkning det og. men positiv? ehh... prøvde de :p

 

hun går for å kjøpe noe, jeg siger å småprater med noen eit stykke unna og tilslutt kommer hun : "hvor i helvete ble du av da? klarer faenke stå i ro"

 

så, ja, ehm, mhm, keep up the good work :no:

 

EDIT : har mange kloke ord også , for all del :)

Endret av drugis
Lenke til kommentar

Jeg har fått et lie sjarmerende kjærlighetsbrev. Han skrev som en femteklassing og hadde et mindre imponerende vokabular. Var bare flaut.

Satt heller ikke så stor pris på rompebilder klistret på skjermen via PM. Akk,det var tilog med bursdagen min. Vet dog ikke hvordan jeg hadde reagert på sang.

Lenke til kommentar

Kjærlighetsbrev: Funka dårlig.

Vanlig brev: Funka dårlig.

Ode til jenta: Funka dårlig.

Random lovesong: Funka dårlig.

Dikt: Funka heller dårlig.

 

 

Funker dårlig å være romlemantisk når det ikke biter på noen av jentene, for "alle" her vil ha drittsekker med store tisser, harry oppførsel og bedriten væremåte og musikksmak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...