Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Livet mitt går egentlig som på skinner nå for tiden, jeg gidder ikke å gå rundt å lete, jeg stresser ikke lenger og er veldig fornøyd !

 

Følelsen av å "trenge" en partner, tomrommet er vekk, snålt, men egentlig veldig greit også! Faktisk kan man være gode venner med jenter :p

 

Dessuten har jeg endret meg ; Liker jeg ikke jenta helt , går jeg ikke lina ut, men spør heller om de vil være venner, rett og slett fordi jeg ikke føler noe for de.

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, men vi er jo så unge. Vel, noe av oss hvertfall. :p

Man lærer mye av å være i forhold, men man lærer mer av å komme seg videre og møte nye mennesker. Nye erfaringer. Såklart blir man ikke sammen for at det skal bli slutt, men når man er såpass ung som Odin er, så er det sunt å oppleve litt forskjellig. Å binde seg for seriøst til noen i en alder av 16 går sjeldent bra.

8703488[/snapback]

Tro meg Ida, jeg har alltid visst at den dagen kom, at man måtte gi slipp på kjærestestatusen. Overraskende nok tok hun det greit etter et par dager, og nå er vi gode venner :)

 

Hun var til og med enig i begrunnelsene mine, og innså selv at forholde kom ikke til å vare på lang sikt, spesielt med tanke på at hun skal snart ut i den store verden (eller lenger nord..) og studere, mens jeg sitter og sturer på VGS.

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke si sånt a xD

8703515[/snapback]

Haha. :wee: Vel, når man er forelska tenker man gjerne "Ammagad, jeg elsker h*n og håper vi er sammen for aaaaalltid <333333" og bla bla bla. Ja, noen er sammen fra tenårene og livet ut. Noen har bare en partner hele sitt liv.

 

Men de går glipp av ganske mye. :wee:

8703535[/snapback]

Fysj og fy :p Sånne dere innlegg må du ikke skrive haha

Lenke til kommentar

Ah, har vært litt jojo for min del i det siste.

 

Prøver meg så smått med ei jente, hun er to år yngre enn meg og jeg har vært skeptisk til det nesten helt fra begynnelsen av. Nå har den skepsisen heldigvis gått over pur glede. Den jenta gjør meg rett og slett glad!

 

Gikk som smurt i begynnelsen, alt var bare hummer og kanari helt til en dag jeg var sammen med henne, og hun spurte om jeg var forelsket i henne. Svarte som det var, at ja det var jeg. Da ble hun overrasket og jeg ble så paff at, vel ja... Jeg trodde nemlig at hun var klar over det.

 

Spurte henne dagen etterpå hvordan hun så på meg, og da sa hun at hun faktisk tenkte på meg om dagene.

Etter det har det gått veldig opp og ned, jeg har prøvd å få henne med på å gå tur eller å sykle, noe hun hadde sagt til meg tidligere at hun ikke likte så godt, men som jeg hadde glemt helt av. Jeg trodde derfor at hun ikke ville være sammen med meg, og dette fikk da selvfølelsen min til å gå rukt til helvette.

 

Gikk å trodde at jeg hadde køddet til alt helt til i dag, da en kompis hadde pratet med henne og spurt hvordan ståda var. Joda, hun ville så absolutt være sammen med meg, men hun sa at alt jeg ville var å sykle tur, noe hun ikke likte. Hun sa at hun mye heller ville se på film eller noe sånt.

Kompisen fortalte det til meg i kveld, og jeg forklarte hele greia til henne og nå går det bra igjen.

 

Kan umulig ha godt av dette :p

Lenke til kommentar
Jepp, men vi er jo så unge. Vel, noe av oss hvertfall. :p

Man lærer mye av å være i forhold, men man lærer mer av å komme seg videre og møte nye mennesker. Nye erfaringer. Såklart blir man ikke sammen for at det skal bli slutt, men når man er såpass ung som Odin er, så er det sunt å oppleve litt forskjellig. Å binde seg for seriøst til noen i en alder av 16 går sjeldent bra.

8703488[/snapback]

Tro meg Ida, jeg har alltid visst at den dagen kom, at man måtte gi slipp på kjærestestatusen. Overraskende nok tok hun det greit etter et par dager, og nå er vi gode venner :)

 

Hun var til og med enig i begrunnelsene mine, og innså selv at forholde kom ikke til å vare på lang sikt, spesielt med tanke på at hun skal snart ut i den store verden (eller lenger nord..) og studere, mens jeg sitter og sturer på VGS.

8703622[/snapback]

 

vel, jeg er ikke helt dum heller... jeg tenkte mye på det i begynnelsen at det måtte skje, og jeg visste selvsagt at ingen binder seg i en slik alder. Likevel er det vel lov å ha vondt, ellers (hvis jeg var Arinomi) ville jeg ikke følt at jeg var elsket av kjæresten hvis den ikke ble lei seg ved bruddet! I dag har jeg hatt det mye bedre enn de to forrige dagene, for det er kommet litt mer på avstand.

 

Men så skal sant sies (dette er grunnen til at jeg kom til denne siden akkurat nå, da). Jeg er flink å pine meg selv. Jeg er ganske ny på diskusjon.no, og fant akkurat ut at jeg faktisk kan lese alle innleggene han har skrevet, helt til ett år tilbake. Jeg bestemte meg for å skumme litt, og se om han hadde skrevet noe om meg, for det har han sagt at han har gjort. Og det jeg fant ut, gav meg skikkelig mageknip. Jeg visste at han var fantastisk, men jeg skulle ønske jeg hadde visst hvor fantastisk han snakket om meg, mens vi enda var sammen. For da hadde jeg om mulig satt enda mer pris på det vi hadde. Kanskje vi ville vart litt lengre da... hvem vet?

 

Jada, jeg står fremdeles ved det jeg sa i begynnelsen om at det er for tidlig å binde seg. Det er bare så vanskelig når følelsene går amokk.

Lenke til kommentar
Hei, Jeg går i 8.klasse og liker ei som går i 6, Hu liker også meg..

Hu er ikke som alle de andre i klassen hennes, hu er litt mer "moden"

Så jeg lurer på om 2 år er formye i aldersforskjel?.

8689856[/snapback]

 

Jeg husker selv jeg hadde en kjæreste som var to år eldre enn meg da jeg var på samme alder. Det fungerte fint det, men du bør være litt forsiktig og finne ut hvor moden hun virkelig er. Det er jo slittes ikke sikkert hun har kysset en gutt før en gang:)

Lenke til kommentar
Ja, vist faen, men snakk om utspekulert felle. Ikke alle som klarer å koble den der :p

 

Vurderte å si; "Marley, hva har du røykt nå?".

8699370[/snapback]

 

Godt det er noen som enda har huet med seg. ;)

 

 

SnittLeif: Gratulerer! Men hvorfor hit? Det her er et høl.

 

Arinomi og Teovina: Trist å høre at det ble slutt mellom dere. Men noen ganger ser man at ting ikke funker slik som man ønsker, og da må man bare akseptere det. Lykke til videre, begge to. :)

Lenke til kommentar
Om nøyaktig 9 dager er min kjære her igjen og til høsten flytter vi sammen på Gjøvik.

8705122[/snapback]

 

Jaså ja! Om alt går som planlagt kommer jeg også til å havne der til høsten. HiG, mediemanagement.

 

Fordi jeg skal gå på skole der :)

8705265[/snapback]

 

Hvilken skole?

Lenke til kommentar

8704310[/snapback]

Ingen som sier dere er dumme heller. Forresten ikke dere jeg nødvendigvis siktet til heller. Snakker mer generelt. :)

8707964[/snapback]

 

det var ikke deg jeg snakket til heller, var vel til Arinomi ^^

 

Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

 

Lykke til ;)

Endret av Teovina
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8704310[/snapback]

Ingen som sier dere er dumme heller. Forresten ikke dere jeg nødvendigvis siktet til heller. Snakker mer generelt. :)

8707964[/snapback]

 

det var ikke deg jeg snakket til heller, var vel til Arinomi ^^

 

Vil komme med et tips til alle gutter: Syng til jentene deres. Jeg vil tro de fleste jenter elsker å høre gutten synge en romantisk sang til akkurat dem. Det var i hvert fall en av grunnene til at jeg falt for Arinomi, så det er kanskje noe å tenke på?

 

Lykke til ;)

8713767[/snapback]

Hva med gitarspilling da? :D For jeg kan skrive under på at jeg synger bare bra i fylla.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...