Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Yes Yes , indeed iselilja..

 

Jeg og syns kino var flottes, ikke noe å takke nei til, spess hvis dere ser Kill buljo !

"Jompa, jeg føler det er noe mellom oss ; Slapp av ,det er bare kukken min ! "

 

Equilibrium: Nice tenkt !

8548938[/snapback]

 

Haha, Buljo er vel en jævla vulgær film å dra med første daten på? Dog, man ser kansje lett hvor humoren ligger^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke tull med Kill Buljo filmen da , den eier :D

 

Joda, ser passe lett hvordan humoern er ^^

Skal spøre damaen om hun vil finne på noe denne uken, i hverdagen, da vi jobber i helgen og hun er opptatt i helgen, selvfølgelig må JEG spøre, for hun er litt seig på å ikke ville ta intiaitiv.

 

SKal prate med henne om intiativ, om at hun også må ta litt intiativ.. Men , traff hverandre for 2 uker siden , kan ikke forvente ALT for mye heller da

Endret av Hurt
Lenke til kommentar

Et veldig godt tegn på at noen er intrisserte er jo faktiskt at de tar veldig mye initiativ. Men det er jo noe på gang her, Hurt.

 

Men ta det rolig og ikke mas selvom ho ikke tar noe initiativ.. .Da kan det fort snu tvert om!

 

Hadde vært morsomt om du hadde sjekka ut hvor lenge det tok før JENTA tok kontakt med deg og spurte om å gjøre noe sammen på fritiden.

 

Men for å være ærlig... Jeg gidder ikke spørre en jente om å finne på noe, når jeg veit at ho kommer til å spørre meg uansett iløpet av de neste dagene. Det er kanskje slik hu her tenker også?

Lenke til kommentar

Hurra!

 

I denne helgen har vår kjære g@bb@blitt veldig glad!

For å informere dere om saken som gjelder:

 

Gabba traff en herlig jente for noen måneder siden. Denne jenta var da i et forhold, i likhet med Gabba. Men de holdt kontakten og snakket ofte sammen, og ble ganske gode venner. Men siden begge var i forhold, holdt de seg til venner.

 

 

Så etter at Gabba slo opp med sin eks-kjæreste, og det samme gjorde denne jenten, bestemte de to seg for å finne på noe en dag. Dette var da onsdag de fant på noe sammen. De koste seg og var i byen en tur, kjørte go-lart og satt hjemme hos Gabba og hørte på musikk.

 

På fredag fant de på nytt noe å gjøre og det ble en liten øl eller to. Mange fine ord og dype samtaler ble utvekslet og de fant fort tonen sammen igjen.

 

På lørdag dro de ut på fest og de ble enda mere kjent sammen. Igjen ble masse fine ord vekslet og det kom frem at vi begge to hadde hatt litt spesielle følelser for hverandre en stund. Så det ble litt kyssing og mere kyssing.

 

På søndag traff de hverandre igjen og de storkoste seg hele dagen. De var alene på kvelden, så de ble veldig godt kjent med hverandre...

Og på slutten av kvelden, var ingen av de single lengre. (les, signatur :whistle: )

 

Jeg er glad i dag :D

Lenke til kommentar

Kjærligheten blomstrer her jo :D Får slenge meg på jeg også da.

 

Traff en veldig søt jente på Møteplassen for en god stund siden, og vi hadde kontakt hver dag, inntil jeg dro for å møte henne på lørdag. Hadde laget litt av et program og; spasertur, middag på restaurang, kino om kvelden og tur i parken etter det. Ho er en veldig søt jente med skikkelig humor. Mannet meg opp til å fortelle at jeg hadde veldig lyst til å kysse henne og plutselig befant vi oss i baksetet til bilen min. Det var en fantastisk kveld. Gleder meg skikkelig til neste gang.

Lenke til kommentar

Hmm. Virker som om våren bringer med seg en god dose treffsikre piler av typen Amor til forumet. Vel, det har seg slik at Ladern også er truffet av en slik pil. Riktignok for flere måneder siden, men virkningen sitter fremdeles i full grad. Har vært i lag med min kjøre i en 4 måneder nå, og det har virkelig vært 4 flotte måneder :love: . Jeg føler meg rett og slett bare veldig glad for tiden.

 

Liten meddelelse fra meg ;).

Endret av Ladern
Lenke til kommentar
Gjest Guest

jeg møtte en jente på en fest og hadde det skikkelig hyggelig. vi gjorde ikke noe stort, men jeg tror begge hadde det hyggelig.

jeg trodde først at hun tenkte på det som en festgreie, men nå har vi snakka litt i etterkant. håper det er noe her.

uff. hun er for søt og hyggelig.

Lenke til kommentar

Ja det er faktisk litt spesielt, å snakke med kassajenter. Man møter alltid noen pene og har lyst til å slå av en prat og muligens få lurt nummeret i kvitteringen, men typisk nok så er det alltid kø bak deg og du får ikke flørtet nok.. Har hatt sjanser før i en butikk jeg pleier å handle, men der pleier uflaksen å kombinere seg med sjeneansen..

Lenke til kommentar
Ja det er faktisk litt spesielt, å snakke med kassajenter. Man møter alltid noen pene og har lyst til å slå av en prat og muligens få lurt nummeret i kvitteringen, men typisk nok så er det alltid kø bak deg og du får ikke flørtet nok.. Har hatt sjanser før i en butikk jeg pleier å handle, men der pleier uflaksen å kombinere seg med sjeneansen..

8559895[/snapback]

Samme for meg. Er ofte litt for sjenert :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...