Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Det er vel ikke helt etter guiden å gifte seg så fort :p

8558003[/snapback]

 

Guide, hvilken guide? Ja, 2 år og.. to måneder :) Ser ikke helt problemet med å gifte seg etter "så kort tid". Vi har vært samboere nesten hele tiden, og kjenner hverandre ut og inn ( :dribble::ermm: ). Mer gidder jeg ikke si, det blir for dumt å drive å forsvare at vi skal gifte oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau, men det går over når man møter samme person flere ganger. Var en søt blondine som pleide å sitte i butikken, utvekslet øyekontakt, men fikk aldri tatt neste steg. Så var ho plutselig borte. ikke at jeg bryr meg nå (se over), men hadde vært koslig å bli kjent med hu.

Lenke til kommentar
Du klarer deg nok fint;) Jeg dro til til Spania mens jeg og hun er er sammen med nå var nyforelsket, gjorde bare at vi ble enda mer glad når vi så hverandre igjen :)

 

Nå har det gått 4 måneder og vi har aldri hatt det bedre :)

8561282[/snapback]

Klart jeg overlever. Kjipt alikevel. :p Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves. Sånt må man jo bare tåle.

 

Sykt bra at du blir det nå som han drar bort da!  :!:

8561287[/snapback]

Jeg innså det ikke før nå. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Det er vel ikke helt etter guiden å gifte seg så fort :p

8558003[/snapback]

 

Guide, hvilken guide? Ja, 2 år og.. to måneder :) Ser ikke helt problemet med å gifte seg etter "så kort tid". Vi har vært samboere nesten hele tiden, og kjenner hverandre ut og inn ( :dribble::ermm: ). Mer gidder jeg ikke si, det blir for dumt å drive å forsvare at vi skal gifte oss.

8560265[/snapback]

Jeg bare kødder litt med Twingy. Han har skrevet en sjekkeguide eller noe. Håper han ikke tar det som noe annet enn en spøk.

Lenke til kommentar

Chris, du skriver ekstremt mye her som ikke har så mye med kjærlighet - i hele tatt å gjøre :p - Også referert som spamming

 

Igjen passer det ikke for "dama", jeg sa hun skulle si ifra denne uken da det passet å treffes for hennes del, hun sa bare at det fiksa seg .. Får jaggu håpe at det gjør det å da..

Lenke til kommentar
Fordi han dro til statene idag. Borte i tre uker.

Jeg holder på å forelske meg, og jeg gir meg litt noia.

 

det går nok greit skal du nok se. for to kjærester ble vi av forskjellige årsaker borte fra hverandre et par uker etter at vi hadde blitt kjent. jeg kan ikke se annet enn at avstanden gjorde at vi tenkte enda mer på hverandre.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hva som skjer med "dama" og meg nå..

 

Hun har ikke tid noengang og er veldig , veldig usikker på det mellom oss.

Enten så fortsetter jeg å prøve, eller så driter jeg idet.

 

Vil gjerne fortsette, men vet ikke hvor lenge jeg orker, sålenge jeg bare for negative svar og ellers ikke noe som helst tilbakemelding og jeg tar intiativ hele tiden.

 

Jeg vet jo ikke om hun sier "nei, vil ikke " mer skånsomt , eller om hun bare ikke tør å si ifra.

 

Robbie : "det er ikke deg, det er meg" ? Pleier å funke når jentene sier det til guttene, men aner ikke visa verca..

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Har et luksusproblem.. :wee: Må fortelle to jenter at jeg dessverre ikke er interessert i noe mer enn vennskap, problemet er jo nettopp at jeg ikke si akkurat det uten å virke som en drittsekk. What to do...

8566468[/snapback]

vær en drittsekk å dump dem sjikkeli. kommer over deg fortere da :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer det nok. Problemet er at jeg faktisk kun har klart dette med en håndfull jenter, ellers er det stort sett bare dårlig erfaringer hvor de simpelthen hater meg. Det er så jævla kleint (beklager språket) å havne på fest med en du har sagt "nei takk" til!

Lenke til kommentar
Jeg klarer det nok. Problemet er at jeg faktisk kun har klart dette med en håndfull jenter, ellers er det stort sett bare dårlig erfaringer hvor de simpelthen hater meg. Det er så jævla kleint (beklager språket) å havne på fest med en du har sagt "nei takk" til!

8566726[/snapback]

Det er litt sug ja, men du må jo få sagt det til dem. I så fall får du bare unngå dem på festen eller noe.

Kanskje si at du liker en annen? (Muligens det bare er enda slemmere)

Lenke til kommentar
Jeg klarer det nok. Problemet er at jeg faktisk kun har klart dette med en håndfull jenter, ellers er det stort sett bare dårlig erfaringer hvor de simpelthen hater meg. Det er så jævla kleint (beklager språket) å havne på fest med en du har sagt "nei takk" til!

8566726[/snapback]

 

Er det så veldig vanskelig når du faktisk har dame da? Kan du ikke bare si "Sorry, jeg er opptatt"?

Lenke til kommentar
Har et luksusproblem.. :wee: Må fortelle to jenter at jeg dessverre ikke er interessert i noe mer enn vennskap, problemet er jo nettopp at jeg ikke si akkurat det uten å virke som en drittsekk. What to do...

8566468[/snapback]

 

Vær venn med de. Fortsett som før, men ikke tillat noe seksuelt eller noe kroppskontakt. Da skjønner de fort at du ikke er intressert.

 

Det eneste som er plagsomt er at de sender deg meldinger midt på nattan og forteller hvor mye du betyr for dem og blablabla :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...