Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men må samtidig vise litt respekt for at hun har noe på gang med en annen.

8531223[/snapback]

Må du virkelig det? Seriøst! Ikke still deg på sidelinja å la noen andre ta ho...

8531267[/snapback]

 

Sant nok, men er jo også hennes valg hvem hun tar. Om jeg skal fortsette å være venn av henne må jeg jo respektere valgene hennes, og hun er tross alt fantastisk både som venn og evnt som kjæreste.

 

Skal prøve å prate med henne om det en gang til, tror som sagt ikke hu skjønner at jeg er ute etter noe litt mer seriøst enn par uker også en liten krangel og det var det liksom.

Lenke til kommentar

Jeg sier bare: go for it!

Dere blir venner igjen allikevell om du bare greier å "gni" det inn godt hos henne.

Si hva du føler for henne og spør om det er det samme tilbake, jeg gjorde dette og fikk et fælt svar en gang. Men det går over. Nå er jeg sammen med den jenta jeg elsker over hele jorda og er så gla som det går ann å bli.

 

Den følelsen du har med at du er usikker osv er et helvete og jeg vet det. Men go for it. "Vis at du er litt mann" :) Men husk! VÆR DEG SELV UANSETT!

Lenke til kommentar
Beste måten å finne den rette er å slutte å leite. Er ihverfall ofte sånn at det skjer når du minst venter det.

8532315[/snapback]

Det kan man trygt si.

Men igjen, det er vanskelig å 'slutte å lete' når man har det savnet inni seg.

8532367[/snapback]

Huff. Enig i den der!

Lenke til kommentar

etter å ha fått karakter 1 i muntlig oppgave gikk dette veldig inn på meg, at jeg faktisk klarte det, jeg følte meg elendig, og særlig morsomt var det jo når venner faktisk ikke klarte å iallefall trøste meg - trøste å trøsten, iallefall si det går bra, såpass krever jeg av de, de er venner,dermed en grunn til at de er venner av meg.

 

Nok om mine store psykiske problemer som ligner et ludder i 50åra på KarlJohan..

 

jeg skal jobbe i morgen og i overimorgen med fruen, jeg gleder meg faktisk til å treffe henne, møte leppene hennes og kose henne..

 

Høysand turen gikk bra, men hun er ikke helt trygg på seg selv, eller meg, men jeg har fått sagt til henne at hun kan være ærlig mot meg - noe hun er i veldig stor grad, å prate med meg om alt. Hun er litt sjenert og redd antar jeg, da det er 1 kjæresteforholdet for begge av oss..

 

Så gikk vi på stranda og en laang sti med asfalt, hånd i hånd mens solen skinte så vi hverandre i øynene og smilte..Ah, bare til å bli forelska av det.. :love:

 

men da legger jeg meg, godnatt kjærlighetsgjengen ! :)

Endret av Hurt
Lenke til kommentar
Beste måten å finne den rette er å slutte å leite. Er ihverfall ofte sånn at det skjer når du minst venter det.

8532315[/snapback]

Det kan man trygt si.

Men igjen, det er vanskelig å 'slutte å lete' når man har det savnet inni seg. Selvom jeg er enig med deg i at sånt kommer når man minst forventer det =)

8532367[/snapback]

I tilleg er det veldig lett for meg å si som slipper alt det peset lenger.. :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er noen jenter så synnsykt redde for å bli tatt i hånden og sånt?

Jeg driver med ei, men en kammerat av meg har hvert sammen med hun og han sier at det tar LANG tid før hun tør å ta deg i hånden og sånt.

Hvorfor kan man ikke bare vise følelsene isteden for å bare si det?

Det er jo ikke så farlig.

Hun jenta liker meg. Det vet jeg. Fått høre det av noen venninner av hun og sånt, men allikevel aviste hun meg helt når jeg prøvde å ta hun i hånden. Og dagen etter sender hun meg meld og unskylder at hun aviste meg :confused:

Jenter skal ikke være lett :p

Lenke til kommentar

Hehe... Skjønner hva dere mener.

Jeg blir bare mer og mer player da hvis jeg driter i det. Og jeg vil ikke være det! Jeg orker ikke surre med jenter som har masse problemer, jenter som blir problemer eller jenter som ikke tør å gjøre en dritt :p

Så jeg flørter med litt for mange for tiden.

Off... er ikke noe glad i playere men frister å bli det. Men tror jeg kommer til å savne en trofast jente da.

Noen som har erfart dette? :p

Lenke til kommentar

Pleier slike jenter å være noe å satse på da? Orker ikke å vente et halvt år før vi kan kline liksom :p

Hjelper sikkert hvis hun tør å åpne seg for meg da. Vi sender en del meld så trenger ikke være så lenge til hun har åpnet seg, men må passe på å ikke komme i vennefella.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...