Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Hvorfor er noen jenter så synnsykt redde for å bli tatt i hånden og sånt?

Jeg driver med ei, men en kammerat av meg har hvert sammen med hun og han sier at det tar LANG tid før hun tør å ta deg i hånden og sånt.

Hvorfor kan man ikke bare vise følelsene isteden for å bare si det?

Det er jo ikke så farlig.

Hun jenta liker meg. Det vet jeg. Fått høre det av noen venninner av hun og sånt, men allikevel aviste hun meg helt når jeg prøvde å ta hun i hånden. Og dagen etter sender hun meg meld og unskylder at hun aviste meg :confused:

Jenter skal ikke være lett :p

8532723[/snapback]

 

Nervøs da vettu... Eller usikker. Kanskje redd for hva andre vil tenke/tro om ho siden ho nettopp(?) har vært sammen med en annen. Altså redd for andres meninger når ho blir sett sammen med deg hand i hand.

 

Kan du "lese hender"? Du vet alle de strekene inni håndflata, de skal liksom "bety" noe og vil fortelle hva som vil skje i fremtiden. Jeg kan det ikke, men jeg bare later som om jeg kan det :p

 

Så si til ho noe som: "Har du hørt at man kan finne ut hvordan din fremtid blir, ved å lese i håndflata de? Få handa de så kan jeg vise deg..." Så bare finner du på masse piss ;)

 

Du: "Oj... OJ DA... Fyyy søren.. jaja"

Jenta: "Hva er det??" (VELDIG intressert)

Du: "Nei, ikke noe"

Jenta: "Joooo, si det daaa"

Du: "Du kommer til å få 12 barn! blablabls" eller noe

 

Så kan du jo bare holde handa hennes en stund og late som om du sjekker ut strekene i handa hennes.. bruke ene handa de til å holde handa hennes oppe og den andre til å stryke forsiktig over i håndflata (det er litt deilig)... Og så sier noe f.eks noe av det jeg skrev... og så kanskje dere begynner å prate om det og så kanskje ho i det heletatt glemmer at du holder ho i handa.

 

For det blir jo MYE mer NATURLIG at du holder ho i handa når det er en GRUNN (Bortsett fra å vise at du er intressert) til det!

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

8532723[/snapback]

Tja.. For en del jenter er det å leie hender en veldig kjæresteaktig ting å gjøre. Kanskje noen er redd for hva slags signaler det kan gi, selvom hun liker deg. Noen liker jo å ta ting sakte.

8532793[/snapback]

 

 

så kjempe kos! Jeg tok fram hånda til "dama" jeg driver med å vi gikk hånd i hånd forbi mange av vennenne mine.. hun er fantastisk :D

 

Jo, jeg har tenkt til å spøre henne om hun vil sove hos meg ikveld.. Ganske stort skritt..

 

vi møttes vel for 1-2 uker siden.. Vært på et par dater å sånn da vettu

 

Jobber idag kl 10 på kveldn tl 5 på morgenen, og neste dag, lørdag, den samme tid, sammens med henne. jeg er hjemme alene og alderen er 17-18år.

 

er ikke snakk om sex, det har jeg også skrevet i meldingen ( har ikke sendt meldingen ) , men jeg syns det er kos bare jeg..

 

selvom det blir pinlig når jeg får ereksjon når hun kle av seg.. jaja

 

Skal jeg vente eller skal jeg spøre ? Jentene klassen sier det bare er til å kjøre på , siden et nei er et nei, og det er det.. Tingen er at jeg gjerne vil være sammens med henne da, som i et kjærlighets forhold..

Lenke til kommentar

Jeg er så drittlei. Først tenkte jeg at det var ok at jeg og exen min skulle være venner. Men han klarer aldri å holde seg på matta. Han har følelser for meg enda. Jeg takler ikke å være sammen med han nå. Har også fått et helt nytt syn på han. Alt han sier og gjør irriterer meg grenseløst. Han maser på meg om å få en ny sjanse. Jeg vil rett og slett ikke. Er ikke sikker på hva jeg skal gjøre...

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Hva med å si at han må holde seg i tøylene, eller så kan du ikke være venn med han?

8536974[/snapback]

Jeg har sagt det til ham. Men det bare funker ikke. Så det har endt opp med at jeg er veldig kald mot han. Orker ikke mer mas. Er ikke forelska i han. Derfor blir det feil å starte på nytt med et forhold.

Lenke til kommentar
Fortsett å være kald, så gir han forhåpentligvis opp etterhvert!

8537003[/snapback]

 

Er du fortsatt uenig i det jeg har skrevet i guiden eller? Nå kom den her jenta med en godt eksempel på hva som kunne vært unngått (for gutten sin del).

Lenke til kommentar
Jeg har aldri skjønt det med "det skjer når du minst venter det", og at folk sier man ikke skal leite så mye. Er det ikke da du får resultater?

8537138[/snapback]

Du bare går rundt uten å tenke på det. Plutselig kommer dem. Ikke bry deg om å lete, bare gjør som du vil.

Lenke til kommentar

Huff, venter på en ny "den rette", har nettop sannsynlighvis mistet en. Planen nå er å gå for en annen veninne av meg som jeg knapt kjenner, men som vistnokk er ganske så keen på meg. Tenker å bli sammen med henne og drive på med henne frem til over sommeren, også se hva som skjer da. Burde ialfall lette på humøret

 

Er det for drøyt å bli sammen med folk som liker deg uten at du har følelser for dem i det hele tatt? Har folk her gjort dette før?

Lenke til kommentar

Har prata en del med henne, og hun vil prøve med han andre typen. Hun sa hun hadde og kanskje har følelser for meg, men at vi ikke kan bli sammen nå.

 

Planen min er å drøye det til over sommern, evnt når jeg skal møte henne i ferien, og se hva som skjer da, eller evnt gripe sjansen om det ikke funker med typen hennes.

 

Vi er uansett gode venner fortsatt, og er vel iferd med å bli bestevenner, så det kommer noe bra ut av det uansett.

 

Har vært utrolig deppa i 2 dager nå, men ting begynner å bli litt bedre. Har klart å overbevise meg selv om at jeg er litt interrisert i hun andre, og skal ringe henne i løpet av helga.

 

Fortsatt utrolig trist å måtte gi opp verdens beste jente, men respekterer at hun heller vil være bestevenn enn kjæreste med meg, og håper sjansen byr seg seinere :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...