Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke slikt er til å spøke med. Håper på det beste, Twingy! Du har min medfølelse.

8527445[/snapback]

 

Hehe, takk :love: Det går nok bra... Tror ikke ho heller har lyst på et barn akkuratt nå, når det gjelder skole og jobb. Men når jeg tenker meg om, så er det litt kjedelig da.. Når jeg tenker på at det faktiskt ligger en twingy junior inni der.. Men men det her må jo ho bestemme uansett.. Har ikke så mye jeg skulle sagt :p

Lenke til kommentar
Tror ikke slikt er til å spøke med. Håper på det beste, Twingy! Du har min medfølelse.

8527445[/snapback]

 

Hehe, takk :love: Det går nok bra... Tror ikke ho heller har lyst på et barn akkuratt nå, når det gjelder skole og jobb. Men når jeg tenker meg om, så er det litt kjedelig da.. Når jeg tenker på at det faktiskt ligger en twingy junior inni der.. Men men det her må jo ho bestemme uansett.. Har ikke så mye jeg skulle sagt :p

8528999[/snapback]

Uansett hva ho bestemmer seg for så støtt henne om ho bestemmer seg for det ene eller det andre. Det kan være en tøff påkjenning for mange å ta abort. Det er heller ikke bare bare å få barn, men det er utrolig givende... Jeg har to små jenter selv. Om det så skulle være at du blir pappa så må du gjerne sende meg en PM eller to hvis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar

Hehe, takk  :love: Det går nok bra... Tror ikke ho heller har lyst på et barn akkuratt nå, når det gjelder skole og jobb. Men når jeg tenker meg om, så er det litt kjedelig da.. Når jeg tenker på at det faktiskt ligger en twingy junior inni der.. Men men det her må jo ho bestemme uansett.. Har ikke så mye jeg skulle sagt :p

8528999[/snapback]

Er hun gravid eller tror hun at hun er gravid?

Lenke til kommentar

Faen, tok endelig en prat med hu dama jeg liker best i går, etter og ha avvist en annen dame. Fortalte hva jeg følte for henne og at jeg var dritforelska og at hun var fantastisk osv.

 

Hun sa hun var kanskje litt forelska i meg, og hadde hatt følelser, at hun tenker på meg hele tiden, men mer som en veldig god venn enn kjæreste. Hun sa jeg var mest fascinerende personen hun hadde møtt, og at jeg var noe mer enn en vanlig venn, men at hun ikke visste om hun ville vi skulle bli sammen.

 

Hun sier hun er redd for småkrangler som ødelegger, at hun har lenger over mye lenger tid enn kjærester, og at hun ikke ville miste meg. Jeg får jo bare godta dette, og sa jeg alltid vil være venn og at om hun ombestemmer seg er jeg alltid klar for noe mer.

 

Skal møte henne i morgen, regner med det blir mye prating, gråting, avtaling av praktiske ting seinere osv. Spørsmålet er om jeg skal prøve å legge litt ann på henne eller ikke, er det frekt å prøve seg?

 

Hun sa hun hadde helt spesielle følelser for meg, og at hun ikke avviste helt at det kunne være mer enn vanlig vennskap, men at hun hadde vært så usikker i det siste.

 

Har litt problemer med å godta dette, da det er utrolig bittert å liksom være for bra til at hun vil miste meg i krangler, men er sikker på at hun prater sant, siden hun er en av mine aller beste venner og jeg stoler helt på henne.

 

Har noen opplevd samme situasjon før? Hvordan gikk det med dere?

Lenke til kommentar

Veit jeg ikke kan vente, hun sa hun bare ville være venner nå, men hun sa hun hadde vært forelsket i meg og kanskje var det fortsatt, men at hun var usikker. Gikk også litt på om hun ville bli sammen med meg, fordi hun ikke ville vi skulle bli uvenner pga småkrangler osv.

 

Flørta med henne senest på tirsdag morgen, og tror hun veit veldig godt hva jeg føler :cry:

Lenke til kommentar

Små krangler bryter oss ikke ned, men hun er redd for at vi skal krangle om vi blir sammen, og at vi dermed ikke blir så gode venner lenger etterhvert. Tror ikke hun har vært i så mange lange og seriøse forhold før, noe forsåvidt jeg ikke har vært heller

Lenke til kommentar

Krangler er vel noe alle par har, jeg og eksen krangla støtt, uten at det gikk over forholdet i begynnelsen, men selvsagt etter et visst punkt kan det ha konsekvenser.

 

Hadde jeg vært deg, hadde jeg spurt på en litt spøkaktig måte "Krangle? Hva skulle vi krangle om?".

 

Er vel kjent at krangler ikke starter uten grunn, heller pga at ene parten sier eller gjør noe som motparten ikke liker, og eneste løsning: ikke skape krangler.

 

Er en viss sjanse for at hun kan velge deg, hvis du spiller kortene riktig.

Lenke til kommentar

Ja, men må samtidig vise litt respekt for at hun har noe på gang med en annen. Veit ikke hvordan dette blir, men håper bare det går bra å møte henne i morgen. Tror kanskje ikke flørting er helt greia nå, skal prøve å prate mer med henne om hvorfor hun mener det ikke kan bli oss når hun sier hun er så glad i meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...