Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den store kjærlighetstråden v.2 (ingen spam og ot)


Anbefalte innlegg

Jeg tok jo selvsagt i, for å illustrere et poeng.

Jeg har, samt mine venner, nesten utelukkende fryktelige erfaringer med SMS når det gjelder nye bekjentskaper av det motsatte kjønn. En av vennene min med det samme kjønn, riktignok. Overanalysering som b e s a t t, og kvaler når en ikke får svar. Eller "galt" svar.

 

"Hvorfor svarer hun ikke på meldingen!? Det er jo... FAEN meg snart 3 timer siden!!?? .... Hun er nok på trening. Eller nei!? Klokken er jo halv elleve! Hva for et menneske er dette? Normale folk har jo mobilen rundt seg! Kanskje den er lydløs... Men folk sjekker jo mobilen med jevne mellomrom!!"

 

Pip-pip. Katteaktige reflekser, hiver seg over mobilen!!

 

"Ja!! Endelig, et svar!!"

 

- Hei, ja, har hatt en fin kveld, men nå er det snart senga. Natt, natt.

 

 

"Javel!? Fy faen, helvetes... Hva svar er dette? Hvor er smilefjeset? Nei, hun liker nok ikke meg. Jævla stygge, dumme meg."

 

Og så sender en melding tilbake, en godnatt-hilsen, som et desperat forsøk på å få et smilefjes.

 

- Hatt det fint jeg også :) Sett på TV (og tenkt på deg ;) ). god natt, så snakkes vi i morgen!

 

Patetisk.

 

- Ja, god natt.

 

 

*Legger seg sur, fortvilet og forvirret*

 

Og så var det kjørt.

Ja, jeg synes virkelig SMS er tingen!!

 

Men når alt dette er sagt, så har jeg hatt fortreffelig meldingsutveksling med kjæresten min, det forutsetter selvsagt at begge parter er like interessert.

I eksempelet ovenfor, som nok må sies å være rimelig egenerfart en del ganger, er nok ikke jenten så veldig giret.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, en guide passer da absolutt ikke for alle - men som sagt, det er frivillig å lese den, å frivillig å følge den, å kritisere den blir for feil da det er en valgfri sak.

 

Personer ,burde, klare å få seg jente selv, men det skader ikke med tips, jeg skriver burde da jeg å gjerne vil ha tips

Lenke til kommentar
Egentlig ikke noen big deal, men det irriterer meg!

8524209[/snapback]

Du tørr ikke spørre hun jenta? eller?

8524222[/snapback]

Poing til deg. Gikk forbi henne i Asker i dag. Tenkte ikke over ting før jeg allerede hadde passert. Dog, hun så ikke meg nå, og jeg så ikke at det var henne før i det jeg passerte. Men sånt er irriterende til tider!

Lenke til kommentar
Drit i det da.. Er vel ikke noe å tenke så mye over det da.

 

Men jeg fikk en fin telefon i stad jeg da... Jeg vil ikke bli pappa akkuratt NÅ  :cry:

8524375[/snapback]

Prevansjon, gutten min. Du har guide for å dra damer, men det å beskytte deg greier du ikke? :wee:

8524469[/snapback]

 

Broderen jobba i lånekassen for noen år siden. Der fikk han en sak som handlet om en mann. denne mannen, en trønder, skyldte over 2mill i barnebidrag. Han hadde 11unger, alle med forskjellig mor. Var gjennomsnittlig 1mnd. forskjell på alderen mellom hver av ungene.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Drit i det da.. Er vel ikke noe å tenke så mye over det da.

 

Men jeg fikk en fin telefon i stad jeg da... Jeg vil ikke bli pappa akkuratt NÅ  :cry:

8524375[/snapback]

 

Nå fikk jeg lyst til å rename tråden din til "Hvordan bli pappa så fort som mulig". :wee:

8525782[/snapback]

 

Hahahaha! Hva venter du på?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...