Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: Carbon (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
CrazyOne, jeg tviler egentlig på at anmelder satt og tenkte "jeg hater EA, dette spillet skal faen ikke få noe bra kritikk!" mens han installerte spillet.

 

Kan så være, men man skal ikke se bort ifra at han tenkte noe ala. "Gleder meg? til å finne ut om dette spillet er så rævva som folk skal ha det til? NFS går den veien høna sparker tross alt"

 

:D

 

Edit: sånn, quoute, ikke skjul.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
"Politiet spyr ut biler, og alle bryter lydmuren om nødvendig"

 

hahahaha, så fantastisk bra, det er akkurat det de gjør. :D  Synes dette spillet var helt forferdelig dårlig, værste NFS spillet noensinne. Synes nesten 4/10 var en snill karakter, jeg hadde tenkt mer 2/10 eller noe sånt. Runda det på to små kvelder, gørr kjedelig. Lite motstand etc, helt enig med hele anmeldelsen. Og jeg LASTA ned spillet på pc'n, gidda ikke å kjøpe dritten, bortkasta penger. Så EA fikk ikke mine penger for møkkaspillet deres, hahaha, synd for dem.

7331351[/snapback]

 

Du gikk gjennom spillet. Når spillet er såpass bra at du faktisk går gjenno det, så er det verdig en høyere karakter enn 2/10, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
"Politiet spyr ut biler, og alle bryter lydmuren om nødvendig"

 

hahahaha, så fantastisk bra, det er akkurat det de gjør. :D  Synes dette spillet var helt forferdelig dårlig, værste NFS spillet noensinne. Synes nesten 4/10 var en snill karakter, jeg hadde tenkt mer 2/10 eller noe sånt. Runda det på to små kvelder, gørr kjedelig. Lite motstand etc, helt enig med hele anmeldelsen. Og jeg LASTA ned spillet på pc'n, gidda ikke å kjøpe dritten, bortkasta penger. Så EA fikk ikke mine penger for møkkaspillet deres, hahaha, synd for dem.

7331351[/snapback]

 

Du gikk gjennom spillet. Når spillet er såpass bra at du faktisk går gjenno det, så er det verdig en høyere karakter enn 2/10, bare så det er sagt.

7332135[/snapback]

 

stemmer det, er det noe dritt så bruker man ikke tid på å runde det...det er bare idioti...

 

Edit:

selv så har jeg rundet det og kjørt litt på nett, syns ikke det er så ille, god underholdning, 6 av 10 får det hos meg

Endret av mX
Lenke til kommentar
blir vel litt for dumt å gi det 4/10. Uansett om det ikke er så mye nytt, så er det fortsatt god underholdning. Og de som kjøper nfs spillene er vel ikke ute etter å spille gran turismo.

7328772[/snapback]

 

Helt enig med deg, dette er faktisk veldig god underholdning for de som er interessert i gateracing. Virker ikke som anmelderen er det. Selvsagt har spillet sine feil, men 4/10 ? Det fortjener det ikke.

Lenke til kommentar

Den som tror at spillet får 4/10 fordi jeg "ikke liker gateracing" har enten ikke lest omtalen, eller ikke forstått den. Det samme gjelder de som spekulerer i at det ble trukket så mye bare fordi det kopierte seg selv. Her er det fundamentale problemer med fysikkmotoren (et arcadespill trenger ikke være realistisk, men det rettferdiggjør ikke makkverk) som gjør spillet langt mindre tilfresstillende enn hva det burde vært.

Lenke til kommentar
"Politiet spyr ut biler, og alle bryter lydmuren om nødvendig"

 

hahahaha, så fantastisk bra, det er akkurat det de gjør. :D  Synes dette spillet var helt forferdelig dårlig, værste NFS spillet noensinne. Synes nesten 4/10 var en snill karakter, jeg hadde tenkt mer 2/10 eller noe sånt. Runda det på to små kvelder, gørr kjedelig. Lite motstand etc, helt enig med hele anmeldelsen. Og jeg LASTA ned spillet på pc'n, gidda ikke å kjøpe dritten, bortkasta penger. Så EA fikk ikke mine penger for møkkaspillet deres, hahaha, synd for dem.

7331351[/snapback]

 

Du gikk gjennom spillet. Når spillet er såpass bra at du faktisk går gjenno det, så er det verdig en høyere karakter enn 2/10, bare så det er sagt.

7332135[/snapback]

 

Jeg måtte jo prøve det skikkelig først, og gi det en sjanse, men det ble en stor skuff. Har jeg ikke spilt det mye, har jeg vel fått kjeft for uttalelsen pga. liten spilletid. Men jeg har faktisk spilt det prøvd å se om det var bra, og min følelse etter å ha runda spillet var: møkkaspill.

Lenke til kommentar

Karakteren 4/10 er fortjent og det er bare på grunn av en ting: Autosculpt. Funksjonen er ny og gjør at spilleren kan få akkurat det utseendet han selv vil istedet for et meget begrenset utvalg av ferdige modifikasjoner som tidligere.

 

Men der stopper også morroa, for som Hr. Aasgård så utmerket forklarte i sin anmeldelse så er dette spillet et absolutt lavmål av bilspill. Hadde dette vært gitt ut av noe andre enn EA og uten NFS navnet så hadde ingen ville tatt i det. Kjørefysikken er noe av det kjipeste jeg har opplevd. De som uttaler at "kjøreopplevelsen er helt okei" og at "driftingen er mye bedre nå enn i de forrige NFS spillene" bør fylle 18 og kjøre en bil selv. Da opplever dere hvor tåpelig uttalelsene deres er.

 

Vi får håpe noen forklarer direkte til EA at de har voldtatt samtlige NFS spill siden Porsche Unleashed / 2000. Det ironiske er at Motor City, et bilbasert MMO spill fra 2001 egentlig skulle vært med i NFS-serien men EA mente det ikke var bra nok. Nå derimot hadde det nok gått tvert igjennom, EA klistrer gledelig NFS navnet på hva som helst av møkk utviklere kommer inn døra med.

 

Jeg har dessverre ingen tro på at EA kommer til å skjerpe seg så det er nok bare å innse at NFS-serien er død, kanskje for alltid.

Lenke til kommentar

Hadde vært kjempefint dersom det hadde kommet en forbedret versjon av Need for Speed: Porsche 2000 som er det klart beste spillet i serien. Dessverre fungerer det ikke på windows xp (har ikke fått det til å fungere iallefall).

 

Carbon suger bjeller, 4/10 er "snill" karakter..

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Hadde vært kjempefint dersom det hadde kommet en forbedret versjon av Need for Speed: Porsche 2000 som er det klart beste spillet i serien. Dessverre fungerer det ikke på windows xp (har ikke fått det til å fungere iallefall).

 

 

7333208[/snapback]

 

høyreklikk på exe fila til porsche, trykk på egenskaper, se under kompatibilitet og kjør under kompatibilitets-modus for windows 2000 eller 98. burde fungere da :)

Lenke til kommentar
"Politiet spyr ut biler, og alle bryter lydmuren om nødvendig"

 

hahahaha, så fantastisk bra, det er akkurat det de gjør. :D  Synes dette spillet var helt forferdelig dårlig, værste NFS spillet noensinne. Synes nesten 4/10 var en snill karakter, jeg hadde tenkt mer 2/10 eller noe sånt. Runda det på to små kvelder, gørr kjedelig. Lite motstand etc, helt enig med hele anmeldelsen. Og jeg LASTA ned spillet på pc'n, gidda ikke å kjøpe dritten, bortkasta penger. Så EA fikk ikke mine penger for møkkaspillet deres, hahaha, synd for dem.

7331351[/snapback]

 

 

Haha! Idiot.. Hadde du kjøpt det hvis du var fornøyd etter å ha runda det eller?

Lenke til kommentar
Samme med COD1, COD2 og COD3. Hva er nytt? Hva er nytt i first-person-shooters generelt?

Det er forskjell mellom COD1 og 2. Saken er at etterfølgeren ikke bare ER en ren kopi av den gamle.

 

Du kan ikke sammelikne to forskjellige spill og trekke konklusjonen "siden BF2 og BF2142 er bra så NFS C også være bra".

Lenke til kommentar

Ga meg etter 5 minutter med demoen, var noe av dem mest trøstesløse bilspillet jeg har spilt. Til vanlig foretrekker jeg arkade bilspill foran de fleste simulator bilspillene, så dette spillet skulle egentlig fanget intressen min. Det jeg helst vil gjøre nå er å spille flatout 2 i flere år enn å sitte 5 minutter til med nfs C.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...