Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: Carbon (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes absolutt at dette spillet fikk omtale karakteren som fortjent...

 

Siden Underground serien som har bare spill serien gått nedover..Har ikke vært noe annet enn bling bling etter/fra underground serien...har ikke vært fokusert på kjøring,grafikken har mer eller mindre fått små kosmetiske inngrep..Som en gammel hore som skulle ut på jobb og måtte smøre godt på med sminke men som ser like jævla ut under..hehe

 

Dette reagerer jeg også på. Spesielt driftingen som har forandret seg fra "OK" som den var i første NFSU til "idiotisk" i det siste spillet. I det første spillet så måtte man faktisk holde høyt turtall og styre i mot sladden. I Carbon så har de fått til noe så utrolig som drifting uten "counter steer" noe som er ganske fysisk umulig.

 

Jeg må innrømme at drifting i spill er ikke min ting..Noe man må igjennom for å gjennomføre spillet. Jeg merket selv at drifting i carbon har gått helt av sporet i forhold til de andre spillene i serien..

7334118[/snapback]

 

Jeg skjønner absolutt ikke hva dere prater om når det gjelder driftingen.. Dette er det første NFS spillet hvor man faktisk kan justere vinkelen på bilen og gasspådrag, for å lage/holde/justere en sleng. Driftingen er blidd mye bedre, og faktisk underholdende. Nei det er ingen simulator, men den virket fortsatt mye mere "ekte" enn i Underground 1/2.

 

Carbon var en enorm skuffelse. Jeg er delvis enig i noen av poengene i testen, men for meg virket det som om det fikk en ekstra dårlig karakter som en "straff", og dette blir bare for dumt. Rett og slett useriøst av det som vel er norges største side for spill-tester!? Hvis dette var det første NFS spillet som kom ut, ville det aldri fått så lav karakter.

 

Og testen tok heller ikke opp det som virker mest spekulativt med Carbon; Grafikken har ikke blitt spesielt bedre siden Most Wanted, alikevel er det mye mere krevende. Og av en eller annen grunn fungerer det veldig mye bedre på ATI kort enn NVIDIA kort. Har ikke prøvd siste patchen, men det står ikke nevnt noe om dette problemet i release notes-ene.

7335320[/snapback]

 

 

 

...og du har aldri kjørt en bil...

Lenke til kommentar
hvordan er det mulig å gi dette spillet 4/10 når dere har gitt Underground 2 8/10 og Most Wanted 7/10? Useriøst..

7341247[/snapback]

 

Tja, les omtalen så skjønner du det kanskje bedre. Har du lest omtalen?

 

Aasgaard har skrevet en meget god omtale som forklarer hvorfor han mener spillet ikke fortjener mer enn 4/10, om folk har tatt seg tid til å faktisk lese omtalen så skjønner de hvilken punkter som trekker ned og grunnen til det.

 

Er ikke bare det at den er ENDA et NFS spill fra EA, men fordi innholdet er ikke bra nok i forhold til hva man kan klare i dag.

Lenke til kommentar

Det er greit at folk liker billig-spill, hvor japanske biler er raskere enn amcars, politibiler akselerer fortere enn din egen trimmet bil og forbedring av grafikk er noe som EA ikke syns har noe med spill og gjøre.

Men å gi 8/10 for at det er et "morsomt" spill de første minuttene er ikke realistisk. Det er som å gi 6er på en prøve hvor en oppgave er løst.

Lenke til kommentar

Gamespot Gir jo spillet 7.6 :eek::ohmy: Så for meg at de hadde gitt spillet lavere enn det :hmm:

 

Jeg mener utifra neon videoreviews som f.eks her hvor man har topp 10 av de værste spillene, morsom å se på :yes: Tror ikke han fyren som er der hadde gitt nfs så høy karakter hehe.

 

Utifra demoen på pc som jeg testet støtter jeg gamer.no med en 4, kan jo hende at hvis jeg hadde testet hele at jeg hadde gått opp, men kunne jo like fort gått ned.

 

En ting er sikkert i hvertfall at jeg har null planer om å kjøpe det.

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

et lite OT spørsmål: ser at noen andre her snakka om NFS Porsche, og fikk lyst å prøve det igjen. Men problemet er at grafikken ikke vil bli bedre. Setter den på high, ingen forskjell fra low, bare oppløsninga og view distance virker. Detaljnivå og slikt vil ikke funke, hva er galt? Dessuten så hakker speedomernåla fremover, den går ikke reint, akkurat det samme skjer også med turtallsnåla.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
et lite OT spørsmål: ser at noen andre her snakka om NFS Porsche, og fikk lyst å prøve det igjen. Men problemet er at grafikken ikke vil bli bedre. Setter den på high, ingen forskjell fra low, bare oppløsninga og view distance virker. Detaljnivå og slikt vil ikke funke, hva er galt? Dessuten så hakker speedomernåla fremover, den går ikke reint, akkurat det samme skjer også med turtallsnåla.

7346079[/snapback]

 

kanskje spillet har en max ytelse av hw, noen spill som har det.

se på det som en motsatt av min kravet som står på det originale spill pakken....

Lenke til kommentar

Er dessverre helt enig i omtalen, etter å ha kjøpt Xbox 360 versjonen.

Hadde lest en del omtaler som omtalte spillet som heller dårlig, men som gammel og stor NFS-fan tvilte jeg på at det stemte. Har spillt alle spillene i nfs-serien, og siste versjon carbon var utrolig nok veldig skuffende. Merkelig at de ikke i det minste beholder den gode kontrollen du føler du har på bilen som i Underground 2, i Carbon er kontrollen mye dårligere. Driftmodusen er latterlig, og innimellom syns jeg oxo det føles som grafikken hakker. Spillet fortjener max 3/10 stjerner.

Eneste positive er den flotte grafikken i spillet, men grafikkmessig imponerer jo alle nye spill i disse dager!

 

Hilsen en skuffet nfs-fan!

(Mitt Carbon-spill kan du nå få kjøpt billig på qxl, pent og lite brukt!).

Endret av Kjellis
Lenke til kommentar
Eneste positive er den flotte grafikken i spillet, men grafikkmessig imponerer jo alle nye spill i disse dager!

7382762[/snapback]

 

jeg ble ikke imponert over grafikken, synes egentlig ikke at den er noe bra. Kunne vært mye bedre, virker som de har det travelt når de lager det.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Ehm...hva klarte DU å si?

Ikke fått det med deg du?

 

Når lanseres PLAYSTATION®3?

 

PLAYSTATION®3 vil bli lansert i Europa i Mars 2007.

7385425[/snapback]

 

Trur du virkelig EA bryr seg om at PS3 lanseres i Europa i mars da,når konsollen er ute i USA og Japan? Her er det penger å hente, og penger er alltid bra.

 

NFS:Carbon er i vinden no. Og da gjelder det å får det ut på flest platformer som mulig. Spillet er i tillegg multiplatform spill, og det er SJELDENT disse er synlig bedre i form av det grafiske eller noe annet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...