Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: Carbon (Multi)


Anbefalte innlegg

Har kjørt bil i over 10 år. Hvis du ikke vet hva du prater om så kan du heller vennligst holde kjeft.
Oi så mange flotte biler du har kjørt, får jeg ta på deg? Og hva du skryter på deg av kjøreferdigheter er totalt uinteresant, vi prater om ett spill. Du burde heller tatt med om du har spillt de andre NFS spillenes drifte modus. For det er det det er snakk om her. Poenget mitt er at drifte modusen i Carbon er mye bedre enn tidligere. Jeg har ALDRI sagt at den er realistisk. Det er jo HELT irrelevant hvilke biler du har kjørt, og sammenligner med. Nfs har aldri vært i nærheten av å være en simulator. Og du skal bare drite i å komme med de kvalme, usaklige spekulasjonene dine. Hvis du ikke kan være saklig så vennligst la vær å kommentere mine innlegg.

Ro ro ro. Du sier at han aldri har kjørt bil siden han mener at drifinga er urealistisk.

Og du angriper han ved å si at han skal holde kjeft siden du tror at han ikke kan mye om biler og at du har hatt lappen i 10 år og kjørt rolig i din toyota med 2 hk.

Han svarer med at han har kjørt mange "eksotiske" biler (som også er representert i NFSC) på forskjellig undergrunn og dermed begrunner kjøreegenskaper osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig. Har Logitech Wingman Force Feedback, og har det samme problemet.

7423790[/snapback]

 

Takk gudene. Trodde jeg var helt på jordet og n00b med ratt og pedaler :p Hehe... Kjøpte meg MS greia i dag og testa ut. Var jo nesten umulig å få svinga riktig. Ikke finner jeg noen innstillingsmeny for det heller :S

 

Får nok bare vende meg til det.

Lenke til kommentar
Prøv heller et annet bilspill. Carbon er ikke et spill designet for å spilles med analoge kontroller.

7424557[/snapback]

 

Hva sku det bety? Det burde da vel funke bedre enn dette med ratt og pedaler.

 

Uansett var det for dårlig. Men PGR (som heldigvis fulgte med rattet og pedalene (in a limited time only)) har skjønt hvordan det skal være. Der fungerte Force Feedback helt utmerket og jeg følte skikkelig med i spillet enn med en vanlig kontroller (litt Off Topic, men men :p)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...