Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

GoW er og pure action og har ingen verdens ting av små puzzles. Det er og super lineært, det er ingenting å utforske, ingenting ekstra å snuske borti. Det er nokre få veldig dårleg gjemte secrets her og der heldigvis, feks ei tønna kan ha ein ammopack.

Ingen har sagt det skal vær enoe annet, de har sagt det skal være shitt-underholdende! Det er fremdeles ett helt ordinært FPS, men med noen "twists".

7291163[/snapback]

 

Det blir for lite variasjon, sånn som det er nå er det som å spela Counter Strike. Det er gøy for eit par timer men etterkvart så vil du heller ta ein runde Tetris, Buzz eller noko som får hovudet ditt til å jobbe litt og. Heldigvis var spelet såpass kort at eg ikkje gjekk lei. Synes det var greit med litt puzzles i Resident Evil 4, og ikkje minst alle dei kjekke secrets som gav noko meir enn usle Achivement Points.

 

Historien er drittynn? Vel, det er jo som å sammenligne action og dramafilmer da, ikke det smarteste man gjør :)

7291187[/snapback]

Tja, action filmer pleier nå å ha ein historie sjølv om den ofte er tåpeleg :p

GoW er som å sjå ein 1/10 av ein actionfilm. Håper at det kjem meir etterkvart :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel fikk min i dag.. er hjemme i norge på ferie, og tenkte stille for meg selv "alle små ungene har vel tatt det siste"

 

men nei da.. hellige expert her i små bygda hadde ikke mindre enn 7 eksemplarer :dribble:

 

så da var det og smelle surt opptjente penger i disken,

smile pent og si: "skal ha nå, må hjem til mor"

 

siden xboxen min har holdt til her mens jeg var i irland (dårlig prioritering, hvem trenger vel klær :tease: )

så var det rett opp på gammle gutte rommet og fyre i gang..

 

jeg så med store øyne mens gears logoen gikk på skjermen..

 

men hva!!

svart skjerm..

NEI!!! ikke nå!!

 

løpe ned i stuen til mor, kapre tv'en (jeg solgte til henne;))

og kjøre på igjen..

 

tok et par kapittler, og veldig mye sikkling..

 

har nå tatt en liten pause fra spillet, med tanke på at det blir veldig lett og ikke se snurten av noen i ferien..

 

men senere derimot :dribble:

Lenke til kommentar
Det blir for lite variasjon, sånn som det er nå er det som å spela Counter Strike.

Lurer da på hvorfor CS er ett av verdens mest spillte/populære spill, og har vært det i MANGE år!??

Tja, action filmer pleier nå å ha ein historie sjølv om den ofte er tåpeleg :p

GoW er som å sjå ein 1/10 av ein actionfilm. Håper at det kjem meir etterkvart :)

trodde faktisk for 5min siiden at jeg hadde møtt forumets mest negative person rundt Gears of War, drev og klagde over at det ikke var til Pc og at det var så dårlig, elendig grafikk osv...

 

... tok visst feil.. eller kanskje, du kan dele førsteplassen med han!

 

Uansett er dette helt feil tråd og diskutere dette i, ettersom dette er en tråd hvor man sier NÅR man har fått spillet ikke HVA man synes om det!

Lenke til kommentar
Om eg ikkje tar feil så er det bakgrunnsprosjektor. Av typen LCD? Håper ikkje det då alt det svarte i GoW ser ut som sølvsvart :p

7289528[/snapback]

 

Haha, du har bra peil mener jeg :)

 

Du tenker sikkert på de gamle SONY DLP du ;)

 

Dette er den nye standarden med FULL SXRD, du vet, den teknologien som brukes i prosjektorer i prisklassen 80-100 tusen :) Men alle har jo lov å drite seg ut.

7289593[/snapback]

 

Då har du nok ein god skjerm ja :) Har sett ein LCD type i action og der var svart heilt sølvfarga :p Men nå veit eg ikkje kor gammal den var :p

GoW er ein katastrofe å spele på ein skjerm utan skikkeleg svartnivå fordi då er det deler av spelet ein ikkje vil kunne sjå noko som helst som feks Dead Rising når du er ute om natta :(

 

Spelte nettopp igjennom GoW, mykje bra og noko ikkje så bra. Boss fights er det enda japsene som gjer klart best. Var verkeleg skuffa over finalefighten :(

 

Og er det noko som er evig irriterandes så er det altfor mange funksjoner på *a* knappen. På Hardcore vanskligheitsgrad så må ein ofte flytte på seg og då er det lekkert å kunne springe med ryggen lavt nede, men det er så ufatteleg irriterandes at når ein kjem borti ein vekk eller gjenstand så stopper han heilt opp der :(

Dessuten nokon gonger så prøve eg å hoppe baklengs for å å kome meg unna og treffer veggen iblant. Den ser eg ikkje alltid og mister til og med synes av Marcus også sitter plutseleg fast inntil veggen utan å vite det med ein gong. Noko som er litt frustrandes under ein heftig kamp når du vil rygge etterpå :(

Heldigvis kan ein skyte i bevegelse, det mangler Resident Evil 4 :)

 

Historien i spelet er drittynn, det er så og sei ingenting! Kort var det og, nå har eg brukt ca 10 timer på Hardcore, Resident Evil 4 er dobbelt så stort. GoW er og pure action og har ingen verdens ting av små puzzles. Det er og super lineært, det er ingenting å utforske, ingenting ekstra å snuske borti. Det er nokre få veldig dårleg gjemte secrets her og der heldigvis, feks ei tønna kan ha ein ammopack.

 

Men ikkje minst så var det gøy i dei få timane det varte! Håper Epic leverer meir single player etterkvart. Ingen 6'er i min bok, men ein solid femmer. Utan tvil den beste underholdninga på Xbox 360 fram til nå.

 

EDIT: Måtte legge til korleis eg spele det

7291044[/snapback]

 

Enig i mye av det du sier. Spillet er altfor lineært. Må følge nesten en vei hele tida. Kan ikke utforske noe som helst.

 

Spillet ser pent ut, men er skuffet.

 

Hvilken TV har du siddis?

Lenke til kommentar

Det er min mening også samt 2 venner av meg som mener akkurat det samme som SiDDIs nevner her. Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard. Særlig jeg har DRITHØYE forventninger til Xbox360 og PS3. Xbox360 har jeg gitt opp, jeg synes Gears of War og Test Drive: Unlimited vitner om begrensningene til konsollen. Jeg vil ha mer frihet i slike spill til å gjøre absolutt hva jeg vil. Det tror jeg PS3 får til bedre, og hele vitsen med Cell prosessoren. Gears of War gjør egentlig ingenting nytt, bra er det men ikke noe å rope hurra hurra for.

Lenke til kommentar
Det er min mening også samt 2 venner av meg som mener akkurat det samme som SiDDIs nevner her. Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard. Særlig jeg har DRITHØYE forventninger til Xbox360 og PS3. Xbox360 har jeg gitt opp, jeg synes Gears of War og Test Drive: Unlimited vitner om begrensningene til konsollen. Jeg vil ha mer frihet i slike spill til å gjøre absolutt hva jeg vil. Det tror jeg PS3 får til bedre, og hele vitsen med Cell prosessoren. Gears of War gjør egentlig ingenting nytt, bra er det men ikke noe å rope hurra hurra for.

7291940[/snapback]

 

Hvilke spill gir større frihet på PS3 enn f.eks Saint's Row og Oblivion på 360 da?

Endret av espent
Lenke til kommentar
Det er min mening også samt 2 venner av meg som mener akkurat det samme som SiDDIs nevner her. Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard. Særlig jeg har DRITHØYE forventninger til Xbox360 og PS3. Xbox360 har jeg gitt opp, jeg synes Gears of War og Test Drive: Unlimited vitner om begrensningene til konsollen. Jeg vil ha mer frihet i slike spill til å gjøre absolutt hva jeg vil. Det tror jeg PS3 får til bedre, og hele vitsen med Cell prosessoren. Gears of War gjør egentlig ingenting nytt, bra er det men ikke noe å rope hurra hurra for.

7291940[/snapback]

 

Hvilke spill gir større frihet på PS3 enn f.eks Saint's Row og Oblivion på 360 da?

7291949[/snapback]

 

Rundt 10 titler, men de har ikke kommet enda så ikke godt å si. Men hele poenget med designet av Cell prosessoren fra IBM var nettopp å gi deg en ekstremt stor og interaktiv verden. Hvis du ser på Test Drive: Unlimited på Xbox360 så har du en jævlig stor verden, men omgivelsene er ikke detaljert overhodet. Alt er egentlig ganske så dødt mens bilene har flott grafikk. Med Cell og RSX kan da fokusere på ekstremt mange ting samtidig. Man fikk bevist dette da Sony viste fram hvordan ett MMORPG ville sett ut på PS3. Detaljnivået var så ekstremt at til og med noe så smått og ubetydelig som en liten blomst hadde ett AI system. Tar du den fra bakken vil det blomste opp en ny over tid.

 

Bare tiden vil vise hvor kraftig PS3 vil bli, men etter alt jeg har lest og studert av denne konsollen så vil bli enorm. Jeg tror den absolutt kan konkurrere mot PCene med G80 kortene og DirectX10.

 

Er såklart opp til spillutviklerne av PS3 titler også, tok jo sin stund før PS2 ble fullt utnytta med Shadow of the Colossus. Det var jo så ekstremt at fokuset havna plutselig på PS2 istedenfor Xbox360.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard.

7291940[/snapback]

 

Kremt... Uten å ta munnen for full vil jeg våge å påstå at du er på en av dine større bærturer nå. Spillanmeldere spiller altså for gøy, mens vanlige folk har det som jobb? Syntax error! Men det du da med andre ord sier er at alle; både de som har det som yrke å anmelde spill, samt de som bare spiller for gøy (vanlig folk), vil digge spillet. Stort bedre anbefaling kan vel knapt et spill få. Artig.

Lenke til kommentar

Vi har sett tidligere slik at Sony vil spill skal se ut, og alt er bare vas og tullbal fra deres side. Spillene til På PS3 vil neppe skille seg ut i større grad enn de på 360, det må i såfall bli noen få spilleksklusiver som viser kraften, og ikkje noen jalla porter vi har sett i form av COD 3 og THP8 til PS3 som er litt ballesvett i forhold til 360 versjonene.

 

Og disse kameratene dine Avean, som ingen hadde 360, men så hadde visst all det,så hadde de samme kameratene dine solgt konsollen i likhet med deg. Kansje 2 av dem har kjøpt seg 360 igjen?

 

Det er greit du liker PS3, det gjør eg også. Men med de forventningene du lirer av deg...det blir ikkje slik altså. Det er ikkje ein gang vits å dra fram Sony sine visjoner om PS2 etc.

 

EDIT: Men eg deler gleden din ang. Shadow Of The Colossus, for det spillet var verdt de 499,- eg betalte. Og eg satt igjen med eit av mitt livs største opplevelser. Makan til herlighet!

 

:wee:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...