Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Rundt 10 titler, men de har ikke kommet enda så ikke godt å si.

Hvor har du fått denne informasjonen fra?

 

Men hele poenget med designet av Cell prosessoren fra IBM var nettopp å gi deg en ekstremt stor og interaktiv verden. Hvis du ser på Test Drive: Unlimited på Xbox360 så har du en jævlig stor verden, men omgivelsene er ikke detaljert overhodet. Alt er egentlig ganske så dødt mens bilene har flott grafikk. Med Cell og RSX kan da fokusere på ekstremt mange ting samtidig. Man fikk bevist dette da Sony viste fram hvordan ett MMORPG ville sett ut på PS3. Detaljnivået var så ekstremt at til og med noe så smått og ubetydelig som en liten blomst hadde ett AI system. Tar du den fra bakken vil det blomste opp en ny over tid.

 

Nå vet jeg ikke åssen Playstation du sikter til her, men PS3 har en GPU tilsvarende en GF 7800 kort med 256 MB minne.

Slike ting du beskriver krever ikke bare prosessor kraft, men mye minne.

Ta WoW. Det vil aldri komme til dagens konsoller uten å gjøre om hele spillet.

 

Bare tiden vil vise hvor kraftig PS3 vil bli, men etter alt jeg har lest og studert av denne konsollen så vil bli enorm. Jeg tror den absolutt kan konkurrere mot PCene med G80 kortene og DirectX10.

 

Tro kan du gjøre i kirken. Dette her er bare ren fantasi.

Du kan fantasere om orgasme-maskinen din, men hardwaren i den gjør at den ikke når din klimaks noensinne.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Detaljnivået var så ekstremt at til og med noe så smått og ubetydelig som en liten blomst hadde ett AI system. Tar du den fra bakken vil det blomste opp en ny over tid.

hahahaha!

Jaja kjempe go AI på blomster og slikt.... dette er scriptet, og nevt ett fritt RPG som ikke har det? :p

Tro kan du gjøre i kirken. Dette her er bare fantasi.

Du kan fantasere om orgasme-maskinen din, men hardwaren i den gjør at den ikke når din klimaks noensinne.

Stemmer!

Nå regner jeg med ett innlegg stort sett bygd opp av

PS3 Roxx and Xuxxors360 looozers are b1g monkeihs wiz noh brainers! Lolz Xuxxors360 zux PS3 iz teh Win! FTWLOLROFLWHUEDKJD!

Lenke til kommentar

Ja dette er en tråd for Gears of war, ikke nødvendig å dra noe annet inn i diskusjon slik at tråden ender opp med å stenges.

 

Uansett, har fått spilt litt mer nå og må si spillet bare blir bedre og bedre, er så kult å løpe mot en stein for å så skyte litt, hoppe over steinen, til et "cover" sted for å så skyte mer.

Dialogen mellom karakterene kan være litt morsomme til tider og veldig bra, digger det.

Lenke til kommentar

Hadde burstag på mandag og fikk gavekort på 600 av damen for å kjøpe det på spaceworld. Men jeg tror jeg heller bruker det på noe annet og heller kjøpe det på elkjøp. Det blir vel ikke utsolgt med en gang? Om jeg kjøper det i for eksemple 13.00-tiden mens noobs er på skolen? (jobber sent på fredag)

Lenke til kommentar
Det er min mening også samt 2 venner av meg som mener akkurat det samme som SiDDIs nevner her. Spiller du for gøy som spillanmeldere gjør så vil man sikkert digge spillet. Men når du har spilt alt som kan krype av titler både på PC og konsoll så har man en del høyere standard. Særlig jeg har DRITHØYE forventninger til Xbox360 og PS3. Xbox360 har jeg gitt opp, jeg synes Gears of War og Test Drive: Unlimited vitner om begrensningene til konsollen. Jeg vil ha mer frihet i slike spill til å gjøre absolutt hva jeg vil. Det tror jeg PS3 får til bedre, og hele vitsen med Cell prosessoren. Gears of War gjør egentlig ingenting nytt, bra er det men ikke noe å rope hurra hurra for.

7291940[/snapback]

 

Hvilke spill gir større frihet på PS3 enn f.eks Saint's Row og Oblivion på 360 da?

7291949[/snapback]

 

Rundt 10 titler, men de har ikke kommet enda så ikke godt å si. Men hele poenget med designet av Cell prosessoren fra IBM var nettopp å gi deg en ekstremt stor og interaktiv verden. Hvis du ser på Test Drive: Unlimited på Xbox360 så har du en jævlig stor verden, men omgivelsene er ikke detaljert overhodet. Alt er egentlig ganske så dødt mens bilene har flott grafikk. Med Cell og RSX kan da fokusere på ekstremt mange ting samtidig. Man fikk bevist dette da Sony viste fram hvordan ett MMORPG ville sett ut på PS3. Detaljnivået var så ekstremt at til og med noe så smått og ubetydelig som en liten blomst hadde ett AI system. Tar du den fra bakken vil det blomste opp en ny over tid.

 

Bare tiden vil vise hvor kraftig PS3 vil bli, men etter alt jeg har lest og studert av denne konsollen så vil bli enorm. Jeg tror den absolutt kan konkurrere mot PCene med G80 kortene og DirectX10.

 

Er såklart opp til spillutviklerne av PS3 titler også, tok jo sin stund før PS2 ble fullt utnytta med Shadow of the Colossus. Det var jo så ekstremt at fokuset havna plutselig på PS2 istedenfor Xbox360.

7292036[/snapback]

 

Off-topic, men jeg må bare: en liten blomst hadde et AI-system..? Nei, la PS3'n vise hva den duger til, så skal jeg kanskje kjøpe den. Inntil videre er det særlig to ting som taler mot et kjøp fra min side: ingen av lanseringsspillene har "må ha"-faktor i hodet mitt i det hele tatt, og håndkontrollen... altså, den bygger jo på et design fra 1994 (den originale PS-kontrollen), hvorpå man la på et par analoge spaker etter at N64 kom på markedet. Jeg har hatt begge PS'ene og begge Xbox'ene, men 360-kontrolleren er langt bedre enn noe annet jeg har prøvd. Og kontrolleren betyr MYE for meg. PS3 skal diske opp med jævlig mange AI-styrte blomster for å overbevise meg, og hittil har jeg ikke sett noen. (Altså, hva i **** skal jeg med en BLOMST med et eget AI-system??)

Lenke til kommentar
Vi har sett tidligere slik at Sony vil spill skal se ut, og alt er bare vas og tullbal fra deres side. Spillene til På PS3 vil neppe skille seg ut i større grad enn de på 360, det må i såfall bli noen få spilleksklusiver som viser kraften, og ikkje noen jalla porter vi har sett i form av COD 3 og THP8 til PS3 som er litt ballesvett i forhold til 360 versjonene.

 

Og disse kameratene dine Avean, som ingen hadde 360, men så hadde visst all det,så hadde de samme kameratene dine solgt konsollen i likhet med deg. Kansje 2 av dem har kjøpt seg 360 igjen?

 

Det er greit du liker PS3, det gjør eg også. Men med de forventningene du lirer av deg...det blir ikkje slik altså. Det er ikkje ein gang vits å dra fram Sony sine visjoner om PS2 etc.

 

EDIT: Men eg deler gleden din ang. Shadow Of The Colossus, for det spillet var verdt de 499,- eg betalte. Og eg satt igjen med eit av mitt livs største opplevelser. Makan til herlighet!

 

:wee:

7292129[/snapback]

 

 

Kjøpte shadow of the colossus på ekspert til 49.-kr i dag, Ico kostet 49.- kr det også.. Utrolig pris! Gleder meg veldig til å spille dem etter at jeg har rundet Gears of War :D

Lenke til kommentar
Tipper Elkjøp har eit lass med den vanlige versjonen på lager, er jo tross alt ein storlansering.

7292403[/snapback]

 

Var innom Elkjøp på skøyen i Oslo idag og han sa at de hadde fått inn 250 eksemplarer og de solgte dem IKKE før fredag 17....Så selv om noen apekatter her tilbyr kjerringa så får du den altså ikke før den 17....

 

Ikke no stress, jeg skjønner ikke hypen helt... Den roer seg nok ned litt ja, blir nok mest Call Of duty 3 spelling på de som har det...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...