Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Sant det arnegn, men Siddis har som sagt erklært X360 for en fjortisskonsoll, og det er jo rimelig ignorant. Jeg syns også det er rart at han får lov til å være moderator på dette forumet når han stadigvekk kommer slike uttalelser. Han er jo med på å lage dårlig stemning ved å slenge ut usakligheter bare for å provosere.

7287315[/snapback]

Thank you. Det er heilt idiotisk at folk som er så trangsynte, og som innehar slike ignorante haldningar får være moderator.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sant det arnegn, men Siddis har som sagt erklært X360 for en fjortisskonsoll, og det er jo rimelig ignorant. Jeg syns også det er rart at han får lov til å være moderator på dette forumet når han stadigvekk kommer slike uttalelser. Han er jo med på å lage dårlig stemning ved å slenge ut usakligheter bare for å provosere.

7287315[/snapback]

Thank you. Det er heilt idiotisk at folk som er så trangsynte, og som innehar slike ignorante haldningar får være moderator.

7287389[/snapback]

jeg vil da gjerne i den anledning får utnevne litt tvil i henhold nordleum(sp?) Som tydelig har valgt sin side og advarer lett folk som er litt for uenige med hans klare visjon om hva en bra konsoll er.

Lenke til kommentar

Alle er da mennesker. Så lenge de ikke lar det gå ut over moddereringen, så synes jeg ikke det er et problem om de gir uttrykk for at de har en favoritt.

Det virker som det går ganske langt fra begge sider her før det blir noen warn/ferie/stenging av tråd. Så bare de ikke bryter rettningslinjene til forumet, må de få lov til å være med å diskutere på lik linje med andre...

 

Men jeg skjønner jo selvfølgelig at noen kan reagere på dette da.

Lenke til kommentar
Sant det arnegn, men Siddis har som sagt erklært X360 for en fjortisskonsoll, og det er jo rimelig ignorant. Jeg syns også det er rart at han får lov til å være moderator på dette forumet når han stadigvekk kommer slike uttalelser. Han er jo med på å lage dårlig stemning ved å slenge ut usakligheter bare for å provosere.

7287315[/snapback]

Thank you. Det er heilt idiotisk at folk som er så trangsynte, og som innehar slike ignorante haldningar får være moderator.

7287389[/snapback]

jeg vil da gjerne i den anledning får utnevne litt tvil i henhold nordleum(sp?) Som tydelig har valgt sin side og advarer lett folk som er litt for uenige med hans klare visjon om hva en bra konsoll er.

7287578[/snapback]

 

YO ! den fyre liker å stenge tråder... Tror han stengte 5 tråder etterhverandre her om dagen jeg... Og så rediger'n og fjerner støtt og stadig poster som jeg skriver....gamer.no forumet er noe av det strengeste du kommer borti.. Jeg snakker av erfaring også :!: :thumbup:

Lenke til kommentar
YO ! den fyre liker å stenge tråder... Tror han stengte 5 tråder etterhverandre her om dagen jeg... Og så rediger'n og fjerner støtt og stadig poster som jeg skriver....gamer.no forumet er noe av det strengeste du kommer borti.. Jeg snakker av erfaring også  :!:  :thumbup:

7287646[/snapback]

mange lar personlige følelser påvirke deres valg som moderatorer. Å det gjør dem dårlige. Å slike moderatorer vil jeg ikke ha. Jeg, kunne for eksempel ikke vært mod. Men forventer at de skal gå frem som et bra forbilde og ikke skape konflikter.

 

Kanksje jeg som har litt sjevt bilde av hva en moderator skal være.

 

PS: Ser frem til GOW, kjøper det nok over helgen på elkjøp eller noe.

Lenke til kommentar
mange lar personlige følelser påvirke deres valg som moderatorer. Å det gjør dem dårlige. Å slike moderatorer vil jeg ikke ha. Jeg, kunne for eksempel ikke vært mod. Men forventer at de skal gå frem som et bra forbilde og ikke skape konflikter.

 

Kanksje jeg som har litt sjevt bilde av hva en moderator skal være.

 

PS: Ser frem til GOW, kjøper det nok over helgen på elkjøp eller noe.

7287653[/snapback]

Stemmer, eg kunne heller aldri vært mod. Eg hadde utestengt alle som ikkje fulgte 'min ideologi' - men at moderatorar her inne opptrer på ein slik provoserande måte, likar eg lite. Det er dei som skal holde oss i nakken, og sørge for at diskusjonane her inne foregår på ein sivilisert måte.

 

Uansett, tilbake til topic, EG HÅPAR AT GOW LIGG I POSTKASSEN IDAG :D

Kjører heim fra jobb i lunchen idag og kikkar. C'moooon absoluttspill.no!

 

Edit: skirveleif.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar
Fikk mitt eksemplar fra absoluttspill idag.:)

7288377[/snapback]

 

 

Hmm, kansje jeg får det i dag å :D

Fikk mail i dag hvor det sto:

 

Hei, Kristoffer *********,

 

Status på din ordre nr. **** er endret.

 

Kommentar til din ordre:

Grunnet tekniske problemer fikk vi ikke sendt mail til alle kundene i går.

 

Ordren din ble sendt fra oss 14.11-06

____________________________________________________________

 

Ny status er:

____________________________________________________________

 

Sendt

 

Venter spent på posten :D

Lenke til kommentar

Kjøpte GoW i dag på Narvesen på Stovner senter. 599,- . De hadde fire eksemplar igjen i hyllene da jeg gikk. Veit ikke om de har flere bak disken. Hadde egentlig forhåndsbestilt fra EB games, men de får ikke ut fingeren, og fordi jeg har fri fra jobben nå en par dager så måtte jeg jo ha noe å gjøre. Ble ferdig med Call of Duty 3 i går kveld.

Lenke til kommentar

fikk følgende melding av absoluttspill i dag.!!

 

Hei,

 

Nå har jeg en skikkelig dårlig nyhet å komme med.:(

Microsoft har skikkelig satt oss og andre i baret nå.

De coll.edt. som vi i hvert fall hadde blitt lovet til release har nå blitt bekreftet at de ikke kan leveres.

Dette fikk vi beskjed om for 15 min. siden.

 

De har godtatt å ta i mot bestillinger på GoW coll.edt., men har nå godt ut å sagt at de ikke kan levere de alikevel.

 

Forklaringen er ar de har lovet at Spaceworld skulle få alle coll.edt. Det skulle ikke vært mulig.

 

Har ingen annen info en det Microsoft forteller. Vet ikke om andre har fått coll.edt., men det er i alle fall denne forklaringen vi får.

 

Er selvfølgelig fryktelig lei oss for at dette skjer, og at det går utover dere som våre kunder.

Det gjør det veldig vanskelig for oss å drive på en riktig måte når de "store" bare overser spesialister som oss.

Er forsåvidt første gang det har skjedd oss, men da måtte det selvfølglig være Microsoft.

 

Vi har blitt lovet som kompensasjon, GoW t-skjorter til dere som har blitt lovet coll.edt.

 

Samtidig vil vi også gi dere en rabattkode på 100,-, slik at dere kan kjøpe GoW vanlig versjon til en rimelig penge. Rabattkoden er ikke noe Microsoft kompenserer for, men noe vi tar på egen kappe.

 

Håper dette hjelper.

 

Gi tilbakemelding på hva dere ønsker.

 

Med vennlig hilsen

 

Jørn-Rudi Bjerkan

Daglig Leder

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...