Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har spelt det ein heil del nå, liker det ganske godt! Er litt lett synes eg på Hardcore så eg spele nok fort igjennom det, er sikkert ferdig i løpet av morgondagen.

 

Men eg synes spelet går litt treigt, cutscenes går jo som sirup og mens eg spele så hender det av og til at det går litt treigt(under 20 fps). Slår ikkje Resident Evil 4 på gameplay, men det er nært :)

Lenke til kommentar
Eg har spelt det ein heil del nå, liker det ganske godt! Er litt lett synes eg på Hardcore så eg spele nok fort igjennom det, er sikkert ferdig i løpet av morgondagen.

 

Men eg synes spelet går litt treigt, cutscenes går jo som sirup og mens eg spele så hender det av og til at det går litt treigt(under 20 fps). Slår ikkje Resident Evil 4 på gameplay, men det er nært :)

7285526[/snapback]

 

Fatter ikke hva det feiler 360'en din. Gears går overhodet ikke treigt her. Har du klokket ned hastigheten på GPU'en eller? Begynner nesten å mistenke det.

Lenke til kommentar
GOW går TREGT iforhold til fks COD3.

Jeg la GOW på hylla og koser meg med COD3

GeOW har fått tonnesvis av skryt for den dansende gameplayen, det innebærer også dansende FPS.

At det er litt droppende FPS er ikke noen bombe akkuratt, men med ett såpass grafikk-tungt spill synes jeg det er vanvittig hvor bra det kjører.

CoD3 kjører vel på runst 60fps med noen drops som alle andre spill.

 

Men det er jo klart at til slutt så er det bare "kresenheten" til spilleren på FPS som har noe å si.

Jeg kan selv spille FirstPersonShooters med ned mot 15 fps pga jeg har levd med en treig Pc og får høye settings i Mange Herrens år og er dermed vant med det.

Er selvfølgelig ett pluss med god FPS, men skal en del til for å irritere meg!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Eg har spelt det ein heil del nå, liker det ganske godt! Er litt lett synes eg på Hardcore så eg spele nok fort igjennom det, er sikkert ferdig i løpet av morgondagen.

 

Men eg synes spelet går litt treigt, cutscenes går jo som sirup og mens eg spele så hender det av og til at det går litt treigt(under 20 fps). Slår ikkje Resident Evil 4 på gameplay, men det er nært :)

7285526[/snapback]

Jepp, du er jo maskin.

 

GoW er eit dritspel. Men det kom jo på XBOX 360. Kva kan ein forventa? :)

Den største fjortis-konsollen ever, som du sa.

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

Kanskje litt mange som er litt for hårsåre nå? Folk må få lov til å komme med annet enn utelukkende positive halleluja-rop uten å bli angrepet.

 

Er et par som bør roe seg litt ned synes jeg.

 

Forøvrig så trålet jeg gjennom nesten alle spillbutikkene i Oslo på lørdag uten å finne GoW, så må nok vente helt til fredagen gitt :no:

Lenke til kommentar

Sant det arnegn, men Siddis har som sagt erklært X360 for en fjortisskonsoll, og det er jo rimelig ignorant. Jeg syns også det er rart at han får lov til å være moderator på dette forumet når han stadigvekk kommer slike uttalelser. Han er jo med på å lage dårlig stemning ved å slenge ut usakligheter bare for å provosere.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Gears of war er helt klart det peneste x360 spillet så langt, og så langt er enspiller delen også veldig god.

 

Mulltiplayer delen er også artig, selv om jeg suger banan :p blir faktisk veldig hektisk til tider, og sagen er jo bare enormt kult å bruke.

 

Ting jeg har lagt merke til som ikke nødvendigvis er dårlig, men uansett, røyken til røyk granatene ser ut til å ha et problem til tider, akkurat som den "blunker" og FPS kan variere skikkelig til tider i disse scenene når du ikke har kontroll over karakterene din, husker ikke hva du kaller de men uansett fra dette så er det ikke noe annet jeg kan pirke på.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...