Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjennomførte nettopp coop med dark by design fyren. Funket som bare det. Vi healet vel hverandre opptil flere ganger :D

 

Er sugen på mer co-op. Legg til gamertagen min! (mtnine fury)

7294398[/snapback]

Takk for gamet igår kveld! Det var KOS ;)

Eg òg er sugen på meir Coop! Utruleg bra, og utruleg søm-laust! Lett som ein lek!

 

Eit ufattelig bra spel! Epic har levert! Gears of War lev opp til hypen, og meir enn det!

Lenke til kommentar
ligger muligens i postkassa mi i dag, posten kommer ikkje før tolv så må karre

meg gjennom noen timer med PL/SQL først, for dem som vet noenlunde hva det er....:(

7295133[/snapback]

 

Hmmm.... Hvor studerer du?

Det du sa der minner skummelt om timeplanen min. :)

7295142[/snapback]

 

 

eg studerer ved høgskulen i sogndal, informasjonsbehandling..:)

Lenke til kommentar

Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå!

Lenke til kommentar
Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner  går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå!

7295583[/snapback]

 

He he.. Takk for at du inviterte meg inn i spillet i går natt BanAnus (det var deg ikke sant?). Jeg hang med en par omganger, men så måtte jeg bare gå ut. Trodde jeg skulle bli gal av disse amerikanske lyse fjortis-stemmene via headset'et. Tenk dere en lys, irriterende fjortis-vokal med bred amerikansk uttale som absolutt (og da mener jeg absolutt) hele tiden går "Now - you all cover me, ok. And I'll do the job. I'll take the sniper, you cover me? ok. Here we go. Do as I say. Remember - you cover - I'll take out the sniper." Aaargh. Snørrunger, tror hele verden står til tjeneste for dem. Og så tror jeg jaggu det var en slik amerikansk fjortis til på laget som sa noe av det samme - med nesten lik stemme og med samme holdning. Irriterende. Og så var det vel BanAnus og meg. Og vi sa vel ikke så mye. I hvert fall gadd ikke jeg det - gikk ut som sagt.

 

Var sikkert sånn på andre laget og - så takk BanAnus at du "drepte" han på en grotesk måte ;)

 

Neste gang får vi dra i gang flere Norske. Prøvde litt tidligere på kvelden med noen andre fra forumet her og det var jo artig. Selv om jeg (tradisjon tro) ofte døde først.

 

Dr Peedee

Lenke til kommentar
Spillte mot en sinnsykt plagsom irriterende fjortis unge av en amerikaner  går. Herregud så plagsom han var! Å da jeg fikk skada han nok så han lå på bakken og ropte etter hjelp gikk jeg bort til han med stil vel og merke. Å sparket av hue på han så blodet spruta! Må bare si det var en ekstrem god følelse samt helt groteskt! MP delen her er bare rå!

7295583[/snapback]

 

De der amerikanske ungene tar seg altfor høytidelig. Ikke noe tess å spille online mot disse. :nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...