Gå til innhold

Si fra her når du får GeOW!


Ingenting

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk nettopp svar fra absoluttspill:

 

"Ser ut som om vi får den vanlige versjonen inn om et par timer.

Da skal vi rekke å sende i dag."

 

 

Håper jeg har det i postkasssen i morgen da (bor i Bergen)  :thumbup:

7281815[/snapback]

 

Herlig!

 

Forbanna typisk at det er Unholy Alliance i Oslo Spektrum i morra, men selv GoW må nok se seg slått av Lamb of God, Slayer, In Flames +++

Dyster nok musikk til å bli en perfekt oppvarming til nattespilling, om kroppen er i stand til det etter 6 timer med metal :ohmy:

Lenke til kommentar
Fikk nettopp svar fra absoluttspill:

 

"Ser ut som om vi får den vanlige versjonen inn om et par timer.

Da skal vi rekke å sende i dag."

 

 

Håper jeg har det i postkasssen i morgen da (bor i Bergen)  :thumbup:

7281815[/snapback]

 

 

Oi. digg da.. Synes de kunne fått inn Collector's Edition også da, sånn at jeg også fikk Gears of war i postkassa mi :D

Lenke til kommentar

Glemte at det ikke gikk med 1080p med komponent, så jeg sitter febrilsk å venter på en hdmi kabel :/. Så jeg kjører 1080i, men det ser da fint ut det. Legger ved litt fler bilder. Tar også litt fler i kveld, når det er mørkt :) Tven er på 55" forresten :D

Endret av henrikr
Lenke til kommentar
Glemte at det ikke gikk med 1080p med komponent, så jeg sitter febrilsk å venter på en hdmi kabel :/. Så jeg kjører 1080i, men det ser da fint ut det. Legger ved litt fler bilder. Tar også litt fler i kveld, når det er mørkt :) Tven er på 55" forresten :D

7282029[/snapback]

 

Er nå sikker på at den Sony'n veit godt hva den skal gjøre et 1080i signal! Så ikke savn noen HDMI kabel - kommer neppe noen med det aller første og du vinner sannsynligvis svært lite. Kos deg med det du har - du er herved offisielt misunnet av meg :)

 

Uansett, blir artig å se flere bilder. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...