Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Jeg hadde egentlig regnet med at Biffen/Verner Hansen hadde gått bort for lenge siden. Jeg husker han var allerede grå i håret i den første Olsenbanden-filmen han var med i, og i rimelig dårlig form.

Noen av hans jobber : sjømann , tømmerhogger , TV-kokk & operasanger. Så tror neppe han var i dårlig form , snarere tvert imot.

 

Han høres ikke ut som en latsabb i mine øre hvertfall ;)

Lenke til kommentar

Deadpool-filmen var awesome! Har ikke noe forhold til tegneserien, men jeg gleder meg til oppfølgeren

 

Ikke her heller, men samboeren er dead set på å se denne. Håper den blir artig og at de tør å ha litt drøyere humor enn det som er vanlig i superheltfilmer, som vanligvis har ganske tamme vitser.

 

 

Jeg hadde egentlig regnet med at Biffen/Verner Hansen hadde gått bort for lenge siden. Jeg husker han var allerede grå i håret i den første Olsenbanden-filmen han var med i, og i rimelig dårlig form.

Noen av hans jobber : sjømann , tømmerhogger , TV-kokk & operasanger. Så tror neppe han var i dårlig form , snarere tvert imot.

 

Han høres ikke ut som en latsabb i mine øre hvertfall ;)

 

 

Niks, men man kan jobbe hardt å være i ganske dårlig form allikevel, spesielt hvis det er usunne belastninger man har på jobben. Uansett, det beviser bare at man kan spise godt/usunt og leve lenge allikevel - ikke at jeg har tenkt til å tøye den strikken.

Lenke til kommentar

Så Deadpool for et par dager siden. Skuffende film i forhold til hypen må jeg si. Drar ikke på kino for å høre Ryan Reynolds fortelle vitser liksom. Skal jeg gjøre det drar jeg like så greit å ser en Adam Sandler film. 

 

Heh. Det er samme inntrykket jeg har etter å ha sett trailere bare. Den virker så ufattelig juvenile. Altså, jeg kan le av tiss og bæsj, men Deadpool virker som den ligger enda et hakk under der. Sparer meg til den kommer på Netflix eller noe (les: Pirate bay).

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen vitser passer sikkert ikke for alle, men jeg synes Deadpool var bra og jeg hater tiss- og bæsj-humor. Fordrar heller ikke type "scary movie" og resten av Marlon Wayans filmene.

 

Deadpool har en grei story, og funker på flere plan enn baare vitser. Godt å endelig se en "superhelt" film som viser volden på en naturlig måte.

 

Har heller aldri lest noe fra tegneserien.

 

Edit: Tilogmed samboeren min likte filmen, og hun liker i utgangspunktet ikke slike filmer.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...