Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Oisan, gjett hva som kom i posten i dag?

Jepp, det var nok rattet:D

Har prøvd det i LFS og jeg er utrolig fornøyd, jeg hvil anbefale alle som har penger nok og interessen for det å bestille det så fort som mulig!

Jeg kan ikke klage på en eneste ting!

Så fornøyd er jeg!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rattet er stille! VELDIG stille!! Hører det nesten ikke! Klart man hører at ting beveger seg, men lyden i spillet du spiller overdøver rattet helt garantert! Beste rattet noensinne!!

7450530[/snapback]

 

ok, driving force pro bråker nemlig alt for mye. Har hybel sammen med flere og at rattet bråker mye er sikkert ikke så godt mottatt. Derfor vurderer jeg dette rattet istedet siden det bråker mindre. Men litt dyrt enda, får vente til den kryper under 1500kr iallefall. :)

 

edit: leif

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Et ratt/pedalsett til 2500,- skal ikke støye eller knirke.

7452171[/snapback]

 

ikke slik støy jeg tenker på. tror det er den elektriske motstanden i rattet eller noe som lager bråket når rattet svinges på, bruker å bli litt irriterende i lengden.

7452181[/snapback]

Rattet er vesentlig stillere enn mitt gamle Momo ratt (det sorte), men fortsatt ikke musestille. Om man spiller på kveldstid med lav lyd fra PCen så hører man en ganske lav-frekvent rumling fra motorene.

 

Heldigvis slipper man hviningen som oppstod med de gamle rattene :)

Lenke til kommentar
Hvilke spill er det som egentlig støtter det rattet her fullt ut? :hmm: Det vil si som kan bruke girkassa, clutch osv. Jeg vet bare om gtr2/gt legend og lfs. Er det noen andre spill?

7458144[/snapback]

 

Race: the WTCC kansje??

7458761[/snapback]

 

 

Det blir jo akkurat det samme som GTR 2 jo :p . Litt kjedelig hvis det er såå få spill som støtter det da...

Lenke til kommentar

Har noen her lasta ned de nyeste driverene og fått det samme problemet som meg?

Mitt problem er at i spill osv. så svinger bilen fult ut selv om jeg bare vrir rattet halvparten så mye:S

Hvis det har skjedd med noen andre her, hvordan fiksa dere det?

Edit: spillet jeg har prøvd i heter LFS men det samme skjer hvis jeg tester i Gaming Device greien:S

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Bruker G25 også Logitech Gaming Software? hvis det gjør det er det en instilling inni der hvor man kan stille inn ønsket rattutslag, man kan også lage profiler for spillene din så man kan ha forskjellig rattutslag til de forskjellige spillene. Er hvertfal slik på mitt Driving Force Pro

7461319[/snapback]

Er noe som heter Wingman Profile(?), kan det være det samme?

Edit:Ellers så var det Logitech Profile.

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...