Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+212343

jeg har også bestilt fra netshop, for lenge siden. fikk mail i dag om at det "ser dystert ut". de har visst 80 ratt i bestilling, men logitech er håpløst trege. jeg avbestiller, og prøver på ny over jul.

Lenke til kommentar

Sendte mail til Netshop og spurte om de visste når rattet kom fikk dette som svar:

 

"Dessverre ser det ut til at logitech har spillt oss i Norge et puss på disse

Jeg tok en rask ringe runde til de andre netbutikkene + elkjøp og ingen kunne

fortelle noe nytt om denne.

Desverre har jeg ikke noen dato på denne, det ser ut til og bli nærmere jul en

først forventet."

 

Så da var det bare å vente enda litt... :roll:

Lenke til kommentar
Sendte mail til Netshop og spurte om de visste når rattet kom fikk dette som svar:

 

"Dessverre ser det ut til at logitech har spillt oss i Norge et puss på disse

Jeg tok en rask ringe runde til de andre netbutikkene + elkjøp og ingen kunne

fortelle noe nytt om denne.

Desverre har jeg ikke noen dato på denne, det ser ut til og bli nærmere jul en

først forventet."

 

Så da var det bare å vente enda litt...    :roll:

7244832[/snapback]

 

Dette var veldig irriterende... Kommer sikkert ikke før jul heller :(

Lenke til kommentar
Noen som har fått noen nye opplysninger??

7327076[/snapback]

 

Kansellerte bestillingen min på komplett, og bestilte på mamoz isteden. De har bekreftet at den kommer på lager den 30. Komplett har utsatt det til 12.desember.

 

Mamoz er også et par hundringser billigere, og har fri levering :)

Lenke til kommentar
Undead,21/11-2006 : 01:42]Noen som har fått noen nye opplysninger??

7327076[/snapback]

 

Jeg har da alltids fått noen nye datoer :cool:

Nå er det 30. som er min dato. Jeg holder på min bestilling fra komplett, siden Logitech representanten jeg snakka med på electroworld sa at komplett ville være en av de aller første som fikk det i Norge. Virker det er noe med vår versjon som er galt, bare se på den engelske siden til komplett;Pr.nå 44 stk på lager!

 

Litt ille det her altså... :no:

 

Edit: Hva er forskjellen egentlig? Bare strømkabelen?

Endret av Daggy
Lenke til kommentar
Undead,21/11-2006 : 01:42]Noen som har fått noen nye opplysninger??

7327076[/snapback]

 

Jeg har da alltids fått noen nye datoer :cool:

Nå er det 30. som er min dato. Jeg holder på min bestilling fra komplett, siden Logitech representanten jeg snakka med på electroworld sa at komplett ville være en av de aller første som fikk det i Norge. Virker det er noe med vår versjon som er galt, bare se på den engelske siden til komplett;Pr.nå 44 stk på lager!

 

Litt ille det her altså... :no:

 

Edit: Hva er forskjellen egentlig? Bare strømkabelen?

7348794[/snapback]

Det var jo litt snodig da, strømkabel er jo ikke et problem. Vurderer å bestille via venner i England...

Lenke til kommentar

Får bare håpe at det ikke er Logitech som fullstendig nedprioriterer Norge, det er jo bare snakk om et begrenset opplag. Vi så nedprioriteringen tydelig med G15 (tastaturet), vi fikk beskjed om at det skulle komme en norsk versjon, men så ble det merkelig stille på den fronten. Nå trenger de selvsagt ikke å spesiallage et ratt for det norske markedet, som med tastaturet, men liker likevel ikke helt hva som skjer (eller snarere ikke skjer) her.

Lenke til kommentar

Ringte Logitech (hehe, keen på dette rattet her ja!) og fyren jeg pratet med antydet at det allerede hadde vært å få tak i i landet men var utsolgt, noe som virker rart. Da jeg nevnte at ingen norske web-butikker har fått det inn ble han litt mindre sikker i tonen men påstod at det "skikkas ut hela tiden ifrån Europa"... på spørsmål om Norge var nedprioritert på noen måte nektet han selvsagt for dette.

Lenke til kommentar
Ringte Logitech (hehe, keen på dette rattet her ja!) og fyren jeg pratet med antydet at det allerede hadde vært å få tak i i landet men var utsolgt, noe som virker rart. Da jeg nevnte at ingen norske web-butikker har fått det inn ble han litt mindre sikker i tonen men påstod at det "skikkas ut hela tiden ifrån Europa"... på spørsmål om Norge var nedprioritert på noen måte nektet han selvsagt for dette.

7348930[/snapback]

 

Gah! For en SOB! Vil ha rattet mitt! :mad:

 

Typisk! :(

Lenke til kommentar
Ringte Logitech (hehe, keen på dette rattet her ja!) og fyren jeg pratet med antydet at det allerede hadde vært å få tak i i landet men var utsolgt, noe som virker rart. Da jeg nevnte at ingen norske web-butikker har fått det inn ble han litt mindre sikker i tonen men påstod at det "skikkas ut hela tiden ifrån Europa"... på spørsmål om Norge var nedprioritert på noen måte nektet han selvsagt for dette.

7348930[/snapback]

 

Han tok faktisk ikke helt feil, for jeg vet det er noen som har fått rattet, og de bestilte fra MPX. Det er noen uker siden nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...