Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har vel sett hvordan bl.a. rally- og touringcarførerne har rattet?

Det er hvertfall ikke lavere enn det du vil ha foran pulten.

Ok. Så du mener altså at sittestillingen du har på kontorstolen, med beina i 90 graders vinkel og rattet i albuehøyde, halveis dekkende over skjermen, er en optimal løsning? Greit nok, folk må jo få lov til å ha ulike oppfatninger.

 

Fikk nesten litt lyst på rattet samt den stolen her da jeg oppdaget at stolen var mulig å flatpakke og legge under f.eks. senga etter bruk. Da mangler vi egentlig bare et sted å henge midtkonsollen, samt et opplegg for skjermen. Hvor i all verden skal PC-skjermen plasseres med en sånn løsning..?

Lenke til kommentar
Fikk nesten litt lyst på rattet samt den stolen her da jeg oppdaget at stolen var mulig å flatpakke og legge under f.eks. senga etter bruk. Da mangler vi egentlig bare et sted å henge midtkonsollen, samt et opplegg for skjermen. Hvor i all verden skal PC-skjermen plasseres med en sånn løsning..?

7057267[/snapback]

 

hmm, hva med å sveise til en splitter mellom der rattet plasseres og der stangen går opp. Så du kan lage en plass til skjerm der?

 

Bare et forslag, men ser ut som det hadde vært ganske optimalt bare det tåler vekten. ;)

Lenke til kommentar
,11/10-2006 : 23:37]Du har vel sett hvordan bl.a. rally- og touringcarførerne har rattet?

Det er hvertfall ikke lavere enn det du vil ha foran pulten.

Ok. Så du mener altså at sittestillingen du har på kontorstolen, med beina i 90 graders vinkel og rattet i albuehøyde, halveis dekkende over skjermen, er en optimal løsning? Greit nok, folk må jo få lov til å ha ulike oppfatninger.

 

Fikk nesten litt lyst på rattet samt den stolen her da jeg oppdaget at stolen var mulig å flatpakke og legge under f.eks. senga etter bruk. Da mangler vi egentlig bare et sted å henge midtkonsollen, samt et opplegg for skjermen. Hvor i all verden skal PC-skjermen plasseres med en sånn løsning..?

7057267[/snapback]

 

Ikke nødvendigvis! :)

Akkurat det med 90 grader i føttene blir jo helt feil, men rattet i albuhøyde har jeg ikke så mye imot.

H gir i "pulthøyde" kan jo også bli noe høyt, om en ikke er vandt med å kjøre Civic Type R.

 

Det ideelle er vel nok en cockpit foran 40" hdtven i stua, men griser flyr før jeg for gjennomslag for den av samboern. :)

 

Får kaste ut leieboren og bygge kino/gamer/hobbyrom der han har stue nå. :)

 

Fant denne: http://www.geocities.com/racingcockpit/eindex.html "bygg selv"

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å grine snart, ubekreftet 1 november på komplett! er ganske lei av å vente nå :cry:

 

edit: Står fortsatt forventet leveringsdato 19 oktober i orderen, kanskje den blir sendt da, men ett nytt parti kommer 1 november igjen, det hadde vært genialt :D

Endret av Smeltelim
Lenke til kommentar
Er STOR fare for at mitt gamle Microsoft Sidewinder ratt blir pensjonert en gang for alle nå  :)

 

Har ventet lenge på et sett med clutch og gir som dette.

7092974[/snapback]

 

Godt å høre at det er flere som har denne gamle traveren. Har hatt dette rattet siden Colin Mcrae 2, som var vel rundt år 2000, men nå er det slutt. Litt vemodig, det rattet har gitt meg mange minner! Det er et bunnsolid ratt, som fungerer prikkfritt den dag idag. Har begynt å knirke i pedalene, men det tar litt smøring seg av.

 

Men helt siden jeg så G25 første gang, var jeg solgt. Som det sies omtalen: For simulator folk: det finnes ingen vei utenom!

Lenke til kommentar
Er STOR fare for at mitt gamle Microsoft Sidewinder ratt blir pensjonert en gang for alle nå  :)

 

Har ventet lenge på et sett med clutch og gir som dette.

7092974[/snapback]

 

Godt å høre at det er flere som har denne gamle traveren. Har hatt dette rattet siden Colin Mcrae 2, som var vel rundt år 2000, men nå er det slutt. Litt vemodig, det rattet har gitt meg mange minner! Det er et bunnsolid ratt, som fungerer prikkfritt den dag idag. Har begynt å knirke i pedalene, men det tar litt smøring seg av.

 

Men helt siden jeg så G25 første gang, var jeg solgt. Som det sies omtalen: For simulator folk: det finnes ingen vei utenom!

7096386[/snapback]

 

 

Tilbrakte mange, mange timer med Midtown Madness jeg. Ah de minnene :)

 

Lurer litt på hva som blir den store slageren når jeg får G25 i stua??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

For min del er det GT legends som kommer til å bli storspillet når g25'n kommer! maken til spill har jeg enda til gode å prøve! elsker gamle biler og realistisk kjøreopplevelse, og da er GT legends selvskreven! gtr2 har jeg også, men det kommer i andre rekke!

 

plager meg litt at datoen for G25 har blitt utsatt flere ganger nå! begynner å føle "suget", bigtime!

Lenke til kommentar

Å dama e fornøyd? :tease:

 

For min del er det GT legends som kommer til å bli storspillet når g25'n kommer! maken til spill har jeg enda til gode å prøve! elsker gamle biler og realistisk kjøreopplevelse, og da er GT legends selvskreven! gtr2 har jeg også, men det kommer i andre rekke!

 

plager meg litt at datoen for G25 har blitt utsatt flere ganger nå! begynner å føle "suget", bigtime!

7107859[/snapback]

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...