Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Han tok faktisk ikke helt feil, for jeg vet det er noen som har fått rattet, og de bestilte fra MPX. Det er noen uker siden nå.

Stemmer det, vi som bestilte på MPX fikk rattet allerede for 3 uker siden. :thumbup:

7349992[/snapback]

Fornøyd med den? :)

 

La inn en bestilling hos MPX nå sånn i tilfelle de får varene fra andre steder enn komplett/netshop.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har hørt noe nytt??

7393536[/snapback]

 

Det kan man trygt si!

Jeg mottok i går endringsbekreftelse nr ørten( som sa 14.12.06), og ble frustrert og skrev en mail til komplett( Måtte bare få ut litt frustrasjon). For idag skulle det jo egentlig komme. Og jeg tenkte ja ja, kanskje før jul i det minste.

 

Men så, midt på dagen i dag, mens jeg sitter og regner eksamensoppgaver i statistikk( :thumbup: ), dumper det inn en melding på mobilen; den er fra komplett, og jeg skjønner ingenting. Jeg har da ikke bestilt noe annet enn super rattet i det siste, tenker jeg. Og der står det søren meg at rattet er klart til henting! Jeg ble helt skjelven, for kunne det virkelig være sant??

 

Og nå sitter jeg her med esken og skal til å pakke opp, dette er pre julaften altså!

Kommer tilbake med mer, i kveld skal det testes! :w00t:

Lenke til kommentar
Dossi, jeg har også bestilt på Mamoz, og der står det ubekreftet leveringsdato den 7. des.  Jeg vil også ha  :hrm:  ;)

 

Forresten....Hvis jeg bestiller fra england....Hvor mye må jeg betale i toll hvis det koster 189 pund?

7396631[/snapback]

 

jeg bestilte tidlig i oktober, så de fikk tydligvis ikke inn så mange.. :(

 

Edit : tidlig oktober, ikke slutt av oktober :p

Endret av dossi
Lenke til kommentar
Yes! Endelig. Da er mitt ratt klart for henting hos Netshop!

Utmerket timing, to dager før eksamen i statistikk.... ;)

7419470[/snapback]

 

Netshop Oslo, eller Netshop Sandefjord? Når bestilte du?

 

*EDIT*

Snakket nettopp med Netshop og de har ikke sendt ut noen ratt i Oslo eller Sandefjord!

Enten juger du, eller så mener du en annen nettbutikk!

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar
Yes! Endelig. Da er mitt ratt klart for henting hos Netshop!

Utmerket timing, to dager før eksamen i statistikk.... ;)

7419470[/snapback]

 

Netshop Oslo, eller Netshop Sandefjord? Når bestilte du?

 

*EDIT*

Snakket nettopp med Netshop og de har ikke sendt ut noen ratt i Oslo eller Sandefjord!

Enten juger du, eller så mener du en annen nettbutikk!

7421171[/snapback]

 

 

Jeg var og hentet rattet på Netshop i sandefjord kl 10 i dag! Hvis du ikke tror meg så kan jeg maile over leveringsbekreftelsen!!

Jeg bestilte i begynnelsen av september.

Det er nok noen i netshop som ikke henger helt med i svingene her.

Lenke til kommentar

Stemmer nok det adioez sier. Jeg bestilte rattet den 22.09 og det ble sendt på fredagen, altså 01.12.

 

Kan virke som om Netshop har fått inn svært få ratt og sendt disse til de som enten bestilte først, eller de kundene de liker aller best, dvs meg og adioez.

Endret av AskBurle
Lenke til kommentar

å herreguuuuud som jeg har lyst på det rattet der. Men pengene går til diverse andre ting for tiden, så jeg gidder ikke kjøpe det enda. Har Logitech driving force pro fra før, så den får holde en liten stund til, helt greit ratt det og. Håper prisen på rattet bekker under 1500kr, for da kansje jeg kjøper det. :)

 

edit: husker faktisk at jeg betalte 1300kr for mitt ratt da det var nytt. og nå er det vel ikke verdt noenting, eller? hvor mye kan jeg renge med å få for det hvis jeg selger det? det er lite brukt og 100% strøkent på alle måter.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

edit: husker faktisk at jeg betalte 1300kr for mitt ratt da det var nytt. og nå er det vel ikke verdt noenting, eller? hvor mye kan jeg renge med å få for det hvis jeg selger det? det er lite brukt og 100% strøkent på alle måter.

7422288[/snapback]

 

Tipper du får 4-500 hvis du treffer den riktige kjøperen. Koster vel ikke mer enn 7-800 nytt dette nå?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...