Gå til innhold

Omtale av Logitech G25 Racing Wheel (PC/PS2)


Anbefalte innlegg

Jeg var og hentet rattet på Netshop i sandefjord kl 10 i dag! Hvis du ikke tror meg så kan jeg maile over leveringsbekreftelsen!!

Jeg bestilte i begynnelsen av september.

Det er nok noen i netshop som ikke henger helt med i svingene her.

7421620[/snapback]

 

Dårlig info av Netshop isåfall!

 

Bestilte 24.10.2006

 

Han jeg snakket med sa at jeg var en av de første som ville få rattet når sendingen kom og at han ikke hadde registrert noen utleveringer. :hmm:

 

Vel, er vel forhåpentlig med i neste pulje da. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm det bilsetet settet fikk jeg selv lyst på nå! Tenk så deilig med GT6 på PS3.

Jeg er voksen mann men nettopp derfor skal jeg leke.

 

Hva koster det og kan man få en pakke sammen med G25 settet?

 

Eneste utfordringen nå blir å plassere setet i riktig høyde ift. skjermen, det er viktig for min "kjørefølelse". Hadde man hatt en skjermholder med et vesa100 feste i tillegg hadde det vært perfekt!

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg bestilte 17.10.06. Så da er jeg før deg....hihihi!

 

Venter bare på dette nå da: (se bildet)

7423875[/snapback]

 

Ikke sikkert det, hvis vi er i samme pulje, er det førstemann hjem fra postkontoret ;)

 

Btw, ville heller satt sammen en sånn setekonstruksjon selv. Ligger oppskrifter til det på nettet. Da er man sikra at alt passer og at det er godt å sitte i, når man bygger det selv ;)

Lenke til kommentar
Sykt nice da :D  tørr jeg spørre hvor mye det koster?

7423898[/snapback]

 

Vet ikke helt. Har det forrige og det kostet 3000,- (Solberg edtion uten girspak festet og litt annerledes bøyle opp til rattet. Denne nye ser endel mer stabil ut)

 

Hmm det bilsetet settet fikk jeg selv lyst på nå! Tenk så deilig med GT6 på PS3.

Jeg er voksen mann men nettopp derfor skal jeg leke.

 

Hva koster det og kan man få en pakke sammen med G25 settet?

 

Eneste utfordringen nå blir å plassere setet i riktig høyde ift. skjermen, det er viktig for min "kjørefølelse". Hadde man hatt en skjermholder med et vesa100 feste i tillegg hadde det vært perfekt!

7424174[/snapback]

 

GT5 mener du vel? Aner ikke. Vet at det forrige kom bundlet med gt4 for ca 3500 på Spaceworld.

 

Ikke sikkert det, hvis vi er i samme pulje, er det førstemann hjem fra postkontoret ;)

 

Btw, ville heller satt sammen en sånn setekonstruksjon selv. Ligger oppskrifter til det på nettet. Da er man sikra at alt passer og at det er godt å sitte i, når man bygger det selv ;)

7424338[/snapback]

 

Ja, og jeg bor en halvtime fra netshop...:p Hehe.

 

Litt OT men..

Ja, har lurt på å lage selv. Men litt vanskelig å finne sete som ikke koster mer enn denne alene.... Brukt rally-stol går da men, litt kjipt å kjøpe brukt.

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
Ja, og jeg bor en halvtime fra netshop...:p Hehe.

7424989[/snapback]

 

*Gjøre seg klar til å begynne å campe utenfor Netshop* :D

 

Er visst nummer 7 i køen hos netshop.no, bestillte 11. oktober! Jaja, godt å vite at jeg "rykker fremover i køen" :) Mulig det blir julepresang til meg selv, hehe.

7429004[/snapback]

 

Ja, nå må de få huet ut av rævva snart! :p

Er tydeligvis Logitech som ikke klarer å levere raskt nok.

Blir vel til at jeg får det rett før julaften, eller over nyttår en gang.

Endret av [AH-64]Undead
Lenke til kommentar

Årsaken til at jeg spør er at PS3 for meg er den optimale bilsim plattformen med bla. titler som GTx osv. Så å spille "nestegen" GTx med dette settet må være en drøm.

 

Samtidig kan det bli litt knotete med settet på PC siden skjermen blir veldig høy i forhold til at man sitter på gulvet. Tenker litt nakke/skulder uvant stilling, samt riktig oppfatningsvinkel ift. bilkjøring osv, bevegelse mm.

 

Og jeg mente GT6 når jeg sa GT6 fordi GT5 har bla. ikke full online støtte.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke tatt meg bryet med en slik racingstol for PC, nei. Ikke hvis skjermen står på skrivebordet i alle fall. Når det er sagt foretrekker jeg simulatorer på PC fremfor konsoll, selv om jeg har en god racingstol for konsollspilling. PC kan by på en del andre muligheter. Dual-screen og TrackIR etc. Men, det er nå en annen diskusjon.

 

Når det gjelder nummer på GT-serien får vi vel bare vente og se. Ikke godt å si hva som blir hva, annet enn at det første som kommer ikke blir GT5.

Lenke til kommentar

Helt enig, og vet nærmere ettertanke er det mulig jeg blander GT4 med en kommende GT5.

 

Fordi i GT4 fikk man så mye problemer rundt online spillingen og dårlig tid at de droppet online støtten før utgivelsen. Utgaven etter GT4 blir ikke hetende GT5, det er helt korrekt. Det har også allerede vært en mellomversjon mer for å vise nye ting. De lager også kun en "remake" med oppgrader grafikk såvidt jeg vet til PS3 med det første.

 

Men GT"5" håper jeg er den som vil ha full online støtte samt redesignet totalt for PS3.

 

Men nå ble det litt OT, men da blir nok dette settet kjøpt inn med tanke på PS3 for min del :).

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Årsaken til at jeg spør er at PS3 for meg er den optimale bilsim plattformen med bla. titler som GTx osv. Så å spille "nestegen" GTx med dette settet må være en drøm.

 

Samtidig kan det bli litt knotete med settet på PC siden skjermen blir veldig høy i forhold til at man sitter på gulvet. Tenker litt nakke/skulder uvant stilling, samt riktig oppfatningsvinkel ift. bilkjøring osv, bevegelse mm.

 

Og jeg mente GT6 når jeg sa GT6 fordi GT5 har bla. ikke full online støtte.

7432233[/snapback]

 

 

Hvis du har /skal ha hd skjerm til ps3, er det vel ikke noe problem og koble pcen til den samme skjermen?

 

Jeg har ikke så mye peilig på dette, men den hd skjermen jeg fikk i dag var det hvertfall VGA inngang på. Så nå skal jeg ha den kobla til pcen hele tida, så hvis jeg skal spille bilspill eller se på film så er det bare og trykke på "pc" på fjernkontrollen. :thumbup:

 

http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=158832

Lenke til kommentar
Helt enig, og vet nærmere ettertanke er det mulig jeg blander GT4 med en kommende GT5.

 

Fordi i GT4 fikk man så mye problemer rundt online spillingen og dårlig tid at de droppet online støtten før utgivelsen. Utgaven etter GT4 blir ikke hetende GT5, det er helt korrekt. Det har også allerede vært en mellomversjon mer for å vise nye ting. De lager også kun en "remake" med oppgrader grafikk såvidt jeg vet til PS3 med det første.

 

Men GT"5" håper jeg er den som vil ha full online støtte samt redesignet totalt for PS3.

 

Men nå ble det litt OT, men da blir nok dette settet kjøpt inn med tanke på PS3 for min del :).

7432418[/snapback]

 

Les nyhet fra 1.12.06. Og denne

Endret av Totte-
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...