Gå til innhold

Etterlyser triste filmer, man gråter av


Anbefalte innlegg

Så nettopp Todo sobre mi madre/Alt om min mor, et gjensyn som ble mye sterkere enn hva jeg husket fra første gang jeg så den på NRK2. En svært god historie med fantastiske skuespillere som virkelig tok tak i meg, og fremdeles ikke har sluppet meg. Jeg syns dette er Pedro Almodòvars beste film, selvom Hable con ella/Snakk til henne har fått bedre kritikker. Absolutt en film som får det til klumpe seg i halsen.

Endret av JacEr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den filmen med en bjørn unge som mister moren sin. Den er trist den. :(

Husker eg ikke turde se resten for eg ble så lei meg.

Tror den hette " bjørnen" faktisk. Er ikke sikker

6520323[/snapback]

ja den husker jeg :(

Lenge sia jeg har sett den nå, noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Lenke til kommentar

Det er mange som bare leser overskriften på topicen, og ikke første innlegget. Og vis jeg ikke husker helt galt så har trådstarter sett de fleste av de voldelige filmene som er blitt anbefalt og likt de. Men når han vil ha filmer som ikke er voldelige må man respektere ønsket hans og anbefale filmer som ikke er voldelige.

Lenke til kommentar

Takker for mange flotte svar :)

Har faktsik fått tak i en god del av de anbefalte filmene, men har også sett en god del av de som er anbefalt..

 

Jeg fant 'Hotaru no haka' på musikkverket, for en flott film! Den anbefales på det sterkeste!

Green Mile er alltid like trist :cry: (selv om man har sett den før)

Skal se noen av filmene dere anbefalte senere idag, men jeg har faktsik sett de fleste før :)

 

Kan jo selv legge til en film, som bryter litt med hva jeg har sakt: Saints and Soliders, fra andre verdenskrig, det er litt dreping i den, men det er en flott krigsfilm.

Jeg fikk en klump i halsen der på slutten.

 

 

Takker for alle svar :)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

The last temptation of Christ økte produsjonen av sosialt uaksepterte kroppsvæsker. Willem Dafoe er kongen på haugen, som vanlig.

 

Trollmannen fra Oz. Historien er virkelig gripende til tider.

 

A.I. med sin pompøse og tårefremkallende historie, fikk meg til å gråte en skvett.

 

Sling Blade er også en trist, men samtidig rørende og vakker historie.

 

Samme vil jeg si om Fried green tomatoes.

 

Slutten på Orions belte..

 

Hm, om du vil ha en virkelig deprimerende film fra Hollywood: Leaving Las Vegas.

Lenke til kommentar
Pay it Forward

the green mill er også og anbefale !

Indeed.

"Lillefot og vennene hans" den er trist den.

Det første jeg tenkte på når jeg så denne tråden. Elsker den filmen. Lenge siden jeg har sett den nå men. :cry:

6503513[/snapback]

ååå! den var trist :cry: . men utrolig bra..etter min mening da . den grønne mil azzå XD

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...