Gå til innhold

Etterlyser triste filmer, man gråter av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers synes jeg Eternal Sunshine of the Spotless Mind var en ganske trist film egentlig. En av de få filmene Jim Carrey faktisk har vist skuespillertalent. Skal dog ikke røpe plot eller handling. Men det er en severdig film.

 

Snorre :)

6499631[/snapback]

 

Unskyld meg, men det eneste talentløse her er å hevde at Jim Carrey kun har vist skuespillertalent få ganger. Han er unektelig en fantastisk skuespiller som hever alle filmer han spiller i et par hakk. Kan du virkelig mene at han ikke viser skuespillertalent i filmer som Man on the Moon, The truman show, Liar Liar, Me, myself & Irene, The cable Guy og Ace Ventura filmene? Selvfølgelig er dette med favorittskuespillere subjektivt, men Jim Carrey har udiskutabelt et enormt skuespillertalent.

Lenke til kommentar

Ladder 49

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

når vi såg begravelsen av Joaquin Phoenix, i ladder 49 må jeg inrømme jeg gråt !. anbefalest .. man blei først glad når man såg den så blei man lei seg når han døde. fin kombinasjon.
Endret av wh1te
Lenke til kommentar
Oldboy er en meget bra film. Vet ikke helt om det er en film folk griner av, men den må vel kunne sies å være ganske så trist.

6500759[/snapback]

 

"IKKE skummel, og IKKE voldelig" ;)

6501267[/snapback]

 

Stemmer som h3nrik sier, "IKKE skummel, og IKKE voldelig", var slike filmer jeg var ute etter, å de skal være triste, så triste at tårene nesten renner, eller renner :cry:

 

Men støttes, Oldboy er jævli bra ;)

 

Takker for alle svar så langt, har bestilt en del av filmene nå :)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...