Gå til innhold

Etterlyser triste filmer, man gråter av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Cinema Paradiso, trolig den filmen som har hatt størst følelsesmessig effekt på meg noen sinne.

Nå fikk jeg et slags deja vu, jeg så for ikke så lenge siden en parodi på klimakset i Cinema Paradiso

kysse-scenen, right?

. Noen som kan huske hvor jeg kan ha sett dette? Tror det var en tv-serie, kanskje The Simpsons eller noe?

Lenke til kommentar
Den filmen med en bjørn unge som mister moren sin. Den er trist den. :(

Husker eg ikke turde se resten for eg ble så lei meg.

Tror den hette " bjørnen" faktisk. Er ikke sikker

6520323[/snapback]

ja den husker jeg :(

Lenge sia jeg har sett den nå, noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

Jeg vet ikke om vi tenker på det samme, men er dette en tegnefilm som er ment for barn? Handler om en bjørnunge som blir forvist fra flokken eller noe sånt, pga en større og bøllete bjørn ikke vil ha den der eller noe slikt? Har vage minner om en slik film fra barndommen. Den var utrolig trist.

 

Om noen har noen som helst anelse om hva denne filmen heter, så er jeg veldig takknemlig. Googlet "Bjørnen" og fant en film, og det er den jeg tror dere snakker om, men dette er en ekte film, og ikke den jeg tenker på.

 

Ellers, overrasket over at ingen (så vidt jeg har sett) har nevnt Titanic. Jeg gren de første to gangene jeg så den. Eneste filmen jeg noen gang har felt tårer for. Vel, scenen i "Pianisten" hvor nazistene kaster en mann i rullestol ut fra 4. etasje ga meg også en ganske kraftig klump i halsen. En ekstremt, ekstremt voldelig film.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

3 filmer som har fått tårene til å komme fram hos meg:

 

Armageddon (helt klart på 1.plass :cry: )

Marley&Me

Titanic

 

Og jeg er ikke en person som gråter lett, så de er veldig triste. Spesielt armageddon.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...