Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

Og jeg regner med du har kilder?

 

Lærte det i gymtimen.

 

Protein-tilskudd er ikke nødvendig i det hele tatt. Et egg inneholder mer proteiner enn det du klarer å gafle i deg av brandet pulver.

 

Og for kreatin så er det nogo om du ikke skal trene hår eller negler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

 

Jeg trener, ikke mange timer hver dag, men jeg trener annenhver dag. Og jo det er nødvendig om du har riktige formål.

 

Nyere forskning viser at du kan få intill 25 % mer utbytte av treningene dersom du inntar protein rett etter trening.

Så om begge oss trener 100 dager, men jeg bruker proteinpulver kan vi si at jeg "ligger 25 treninger foran deg". Har trent i 1,5 år nå ca...you do the math.

Lenke til kommentar

Protein-tilskudd er ikke nødvendig i det hele tatt. Et egg inneholder mer proteiner enn det du klarer å gafle i deg av brandet pulver.

 

Og for kreatin så er det nogo om du ikke skal trene hår eller negler.

 

 

Egg smaker møkk rått, og hvem gidder å sitte og steke/koke et jævla egg etter hver trening? Er du seriøs med treningne styrter du en proteinshake.

 

Men skjønte ikke siste linja om kreatin?

Lenke til kommentar

at jeg må vere 18 for å gå på Qlimax :thumbdown:

Ble 18 idag jeg. Føler meg sykt vellykka hver gang noen ikke er gammel nok til å kjøpe ting som har aldersgrense. Elsker livet.

 

Det som irriterer meg dog, er at jeg la meg for sent igår. Så kommer til å bli dødelig trøtt etterpå. Skal ikke legge med tidlig idag, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Ble 18 idag jeg. Føler meg sykt vellykka hver gang noen ikke er gammel nok til å kjøpe ting som har aldersgrense. Elsker livet.

 

Deilig følelse :)

Har nå vært 18 i 3 måneder snart, men de fleste av kompisene mine begynner å bli 18 nå.

 

OT: Er tom for snus og det er en halvtimes spasertur til nærmeste åpne butikke.....

 

Edit: Gratulerer forresten :new_woot:

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

Innså at det jeg bestilte fra mytrendyphone.no blir sendt fra Danmark slik at jeg risikerer toll... krysser fingrene på at brevpost glir lettere gjennom. Fuck.

 

OG at denne jævla ferien bare skjærer seg... alle er dratt på ferie og jeg tenkte selv å dra ned på hytta nå før jeg fikk vite at det er middagsselskap hos mormor imorgen. Flott!...

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...