Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som generaliserer ut fra når andre er født er noen store idioter, det er de typiske tullingene som ikke har noen argumenter i det hele tatt i diskusjoner, og derfor springer på med "OLOL JG R ELDRE NN DG SLV OM JG R HELT IDOIT OG HR EN IQ PÅ UNDR STTY R JEG SMRTERER NN DG FORDI JG SIRER DT!!!!1111".

 

Andre som irriterer er oppegående folk som skriver som noen idioter fordi de ikke gadd å følge med på skolen, og resten av livet skylder på placebodiagnosen "dysleksi". Blir spesielt gøy når de prøver å fornerme andre med f.eks "er hvrikelig ungdomen i dag så hjerne død?".

 

Flere folk som irriterer er de som hører på Avenged Sevenfold, og hevder at de ikke kun hører på det for å virke kul.

Endret av Pokey
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Barn som visker til hverandre, at X liker Y.

I dette tilfelle var jeg venn med både X, Y og Z(han som prøvde å sette ut rykte).

Y og jeg er best venner, i forhold til alle sammen (Y er jenta, blir vel snart friends with benefits :D anyways).

X er barnslig unge, 10 år i hue, resten er normale. Alle vet at Y prøver seg på en annen jente når X prøver på dette.

 

Vi går i 10'ende klasse!

 

Også har en av de "populære" "ungene" laget to nye ting:

1: Sjefer, avhengig av hvor du sitter, er du førstsjef, andsjef og vaktmester. Altså, sitter du bakerst, intill veggen er du sjef, nest intill veggen nestsjef, og tredjemann er vaktmester.

 

Vennen min som er "populær" var den som startet dette, tilfeldigvis intill veggen, ved siden av meg, som gjør meg til "nestsjef". Dette gjør X, som ungen han er til vaktmester. Jegm ente dette er idiotisk, og dreit i det. X gjorde ikke det. Han maser, maser og maser om å bytte plass fordi han vil være nestsjef. (Skulle gjort det, hadde det ikke vært for at det er der jeg må sitte pga. pc og internett)

 

2: Slag. Sier du noe som kan tolkes homo, ekkelt, eller bare idiotisk får alle lov til å slå deg en gang. Hva faen er det for noe?

Når folk slår meg, om jeg sier noe, så slår jeg tilbake, og da får de visstnok slå meg 10 ganger.

 

Idiotisk. Dette er 10'ende klasse!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...