Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

idioter som sitter på det mørket rommet sitt og vasser i runke papir

som tror at noen tar dem alvorlig når de prøver og fornærme noen over internett .

 

 

alle normale mennesker driter i fornærmelser over internett . :)

 

 

 

 

 

'

 

 

 

 

 

 

 

'

Endret av livingman
Lenke til kommentar

Barn som visker til hverandre, at X liker Y.

I dette tilfelle var jeg venn med både X, Y og Z(han som prøvde å sette ut rykte).

Y og jeg er best venner, i forhold til alle sammen (Y er jenta, blir vel snart friends with benefits :D anyways).

X er barnslig unge, 10 år i hue, resten er normale. Alle vet at Y prøver seg på en annen jente når X prøver på dette.

 

Vi går i 10'ende klasse!

 

Også har en av de "populære" "ungene" laget to nye ting:

1: Sjefer, avhengig av hvor du sitter, er du førstsjef, andsjef og vaktmester. Altså, sitter du bakerst, intill veggen er du sjef, nest intill veggen nestsjef, og tredjemann er vaktmester.

 

Vennen min som er "populær" var den som startet dette, tilfeldigvis intill veggen, ved siden av meg, som gjør meg til "nestsjef". Dette gjør X, som ungen han er til vaktmester. Jegm ente dette er idiotisk, og dreit i det. X gjorde ikke det. Han maser, maser og maser om å bytte plass fordi han vil være nestsjef. (Skulle gjort det, hadde det ikke vært for at det er der jeg må sitte pga. pc og internett)

 

2: Slag. Sier du noe som kan tolkes homo, ekkelt, eller bare idiotisk får alle lov til å slå deg en gang. Hva faen er det for noe?

Når folk slår meg, om jeg sier noe, så slår jeg tilbake, og da får de visstnok slå meg 10 ganger.

 

Idiotisk. Dette er 10'ende klasse!

 

10. klasse er ikke særlig voksen, selv om jeg havnet i en veldig voksen en i fjor. Klassen min på VG1 i år derimot.. Primitive voldelige aggressive drittunger som ikke aner hvordan fornærmer folk og hele tiden sier ting som "DU ER SÅ NERD", eller "DU ER HOMO!". Jeg ler som oftest av dem.

 

Oi.

 

Håper ikke du er av samme alder mentalt som de er..

Men -dere er og blir småunger! ;)

 

Sier 15-åringen...

 

Det der må være det dummeste jeg noen sinne har hørt :dontgetit:

 

On-topic: Folk som later som om de har dysleksi for å ha en unnskyldning til å skrive som en treåring irriterer.

 

Enig, slike folk er virkelig irriterende.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Barn som visker til hverandre, at X liker Y.

I dette tilfelle var jeg venn med både X, Y og Z(han som prøvde å sette ut rykte).

Y og jeg er best venner, i forhold til alle sammen (Y er jenta, blir vel snart friends with benefits :D anyways).

X er barnslig unge, 10 år i hue, resten er normale. Alle vet at Y prøver seg på en annen jente når X prøver på dette.

 

Vi går i 10'ende klasse!

 

Også har en av de "populære" "ungene" laget to nye ting:

1: Sjefer, avhengig av hvor du sitter, er du førstsjef, andsjef og vaktmester. Altså, sitter du bakerst, intill veggen er du sjef, nest intill veggen nestsjef, og tredjemann er vaktmester.

 

 

 

Idiotisk. Dette er 10'ende klasse!

 

Y er lesbisk? og hvem er friends with benefits? du og y?

 

 

EDIT: irriterer med Fransk-prøve.... får heller ikke tid til å øve ettersom at jeg skal i bursdag til tanta mi -.-

Endret av lekse2
Lenke til kommentar

Jeg sitter og ser på redningsaksjonen i Chile, og en av arbeiderne blir hentet opp og han begynner å takke gud for å ha reddet han. Et mirakel at han kom opp i live. Vel, hvis gud var så opphengt i å få karen opp fra gruven, hvorfor lot gud gruven rase i det hele tatt? Og hva med å takke redningsarbeidere for å ha sikkert jobbet rævva av seg for å redde de? Gi gud creds for det er jo som at jeg skulle skutt en person, for så å få han til et sykehus hvor folk jobber hardt for å redde den skutte, og så får jeg creds for å ha tatt han med til sykehus... Uff uff... :nei:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...