Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahahahhahahha, jeg har ikke ord for hvor genial fornærmelse det der var!

Det minner meg på noe. Irriterende at jeg visst nok ble fornærma i går kveld, men jeg tok virkelig ikke den fornærmelsen. Gud så irriterende det er når man ikke skjønner vitser som er åpenbare for enkelte andre.

Lenke til kommentar

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

Lenke til kommentar

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

 

det er aldri en nødvendighet, bare litt hjelp. Og det er jo positivt..

 

det gjelder kreatin også..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Irriterer meg at desire har ekstremt lite internminne

Endret av diskutant
Lenke til kommentar

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

Og jeg regner med du har kilder?

Lenke til kommentar

Treningshysteriet har ikke jeg merket noe til :\

Tenker på diverse poster her om 16-18-åringer som spør opplagt unødvendige spørsmål. 'Jeg spiste en sjokoladebit i helgen, har jeg ødelagt fem år med trening?'-type ting. Nøyaktige målinger, nærmest treningsmessig selvmord å gå utenfor normen. Å høre 'treningsfreaker', som forøvrig ikke har noe spesielt trent kropp etter hva jeg kan se, snakke om og diskutere effekt av proteinshaker. %#"()=`W

Teit.

Endret av chokke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen hater når jeg ikke har proteinpulver etter trening. Ja, jeg vet at det ikke er så dødelig viktig, men det er en vane å ta det.

 

Til informasjon så er ikke proteinpulver eller energidrikker nødvendig i det hele tatt hvis du ikke trener mange timer hver eneste dag i hver eneste uke.

Og jeg regner med du har kilder?

 

Lærte det i gymtimen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...