Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farmville/countrylife/happy aquarium/island friends/happy pets/ ALT DET DRITET DER SOM DAMA SKAL SITTE PÅ HELE TIDEN.. FAEN

 

( /tidkrevende ræva facebookapps generelt og invites til de irriterer)

 

Har en haug med spamzor kids jeg også. Irriterer meg at jeg aldri blir kvitt det...

 

En anen ting som irriterer er at teen jeg lagde meg nå smakte piss :(

Endret av Refsa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Farmville/countrylife/happy aquarium/island friends/happy pets/ ALT DET DRITET DER SOM DAMA SKAL SITTE PÅ HELE TIDEN.. FAEN

 

( /tidkrevende ræva facebookapps generelt og invites til de irriterer)

 

Har en haug med spamzor kids jeg også. Irriterer meg at jeg aldri blir kvitt det...

 

En anen ting som irriterer er at teen jeg lagde meg nå smakte piss :(

Det er jo bare å skjule det på facebook.

Lenke til kommentar

Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt

Lenke til kommentar

Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt

 

Den er jo god!

Lenke til kommentar

Det irriterer meg så inn i helvete at jeg lot meg friste til å smake på den nye yoghurten til Tine med lønnesirupssmak.. Kommer aldri noensinne til å få den ekle smaken ut av systemet. At noen klarer å lage noe så grønnjævlig og faktisk produsere og selge den er for meg ett hån mot oss forbrukere og våre smaksløker.. Så var det sagt

 

Den er jo god!

 

Det kan du ikke mene... :)

 

Jeg gnager heller av meg albuen enn å spise en skje av den igjen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...